Kawa'en synet, og afgift betalt !!
Fra : Morten Juel

Dato : 11-05-02 09:08

Hejsa NG

Ja så var kawa'en til syn.og den blev godkendet uden anmærkninger !!
den kunne ved syn ikke gå i tomgeng + dens speedometer ikke virkede, så jeg
havde sat en cykel comp på istedet !
Så var det ellers til told og skat og betale afgift.. så nu er den klar til
at få plader på ! så mon ikke det kommer i næste uge ! og så skal den
til mekker og ha stillet kaburatorer !!

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 11-05-02 09:57

Tillykke med det du!
Og god fornøjelse

--
Venlig hilsen Rune (der var lige ved at købe GPZ 750 84' i stedet for
Bandit600)

Fra : John Kramme

Dato : 11-05-02 21:09

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk>
> Ja så var kawa'en til syn.og den blev godkendet uden anmærkninger !!

Te'løk

> den kunne ved syn ikke gå i tomgeng + dens speedometer ikke virkede, så
jeg havde sat en cykel comp på istedet !

Egentlig en udmærket ide, og så passer sådan en cykelcomputer nærmest
perfekt, misvisning er jo kun 1 % eller noget i den dur !

> Så var det ellers til told og skat og betale afgift.. så nu er den klar
til
> at få plader på ! så mon ikke det kommer i næste uge !

Hvad er den beregnet til i afgift ( pris ) ?
Hvad måtte du give i afgift ?

John

Fra : Morten Juel

Dato : 11-05-02 21:24

> Te'løk
tak tak

> [...]
>
> Egentlig en udmærket ide, og så passer sådan en cykelcomputer nærmest
> perfekt, misvisning er jo kun 1 % eller noget i den dur !
hehe ja et nyt snekkedrev koster 915,- ;o(

> Hvad er den beregnet til i afgift ( pris ) ?
10000,- !!

> Hvad måtte du give i afgift ?
16111,- da synsmanden hørte det, var han ved at gå bag over "det kan sq ikke
være rigtigt" sagde han "det er jo vanvid !!" jeg kunne jo kun give ham ret
!!

Fra : John Kramme

Dato : 11-05-02 22:20

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> 10000,- !!

> 16111,-

Det skal du da reklamere, det er da fup og svindel at skulle give 6111.-
mere end den er beregnet til, det går da normalt kun til det bedre end det
er beregnet eks. hvis den ikke er pæn og har buler = måske 9000.-
men at give så meget mere lyder underligt :-/
Jeg ville nu selv have gættet på at 16111.- var det rigtige tal, men hvor
har du fået tallet 10000.- fra ? ( toldvæsenet ? )

John

Fra : Morten Juel

Dato : 11-05-02 22:30

Nej Nej du har misforstået !!

De har sat værdien af cyklen til 10K.. og så skulle jeg gi 16K i afgift..
men lad os nu se om jeg ikke kan få den ned når den skal til anden vurdering
!

Fra : John Kramme

Dato : 11-05-02 22:31

> Nej Nej du har misforstået !!