Lidt hjælp tak! :-)
Fra : Ab-hallen

Dato : 10-05-02 23:27

Hej Gruppe!

Jeg har en rigtig dejlig kæreste, hvilket jo er en god ting! Men jeg
behøver altså lidt hjælp til at tilfredsstille hende bedre!

Det er sådan set ikke fordi vi har et dårligt sexliv - Hun kommer (Stort
set) hver gang vi er sammen. Problemet ligger bare i at jeg ikke har den
store erfaring med sex!

Det jeg gerne vil ha lidt hjælp til, er at finde hendes klitoris og G-punkt
og hvad der nu ellers er!

Det ville bare være rart at vide hvor man finder disse punkter, helt
præcist, når jeg giver hende finger!

Jeg håber der er nogen der gider at hjælpe mig

Mvh Hans

PS: Undskyld at jeg ikke har fulgt med i seksualundervisningen i
folkeskolen!

Fra : Tomas O.

Dato : 11-05-02 00:38

Ab-hallen skrev:

Hej
> Jeg har en rigtig dejlig kæreste, hvilket jo er en god ting!

Heldige asen

> [...]

> kommer (Stort set) hver gang vi er sammen. Problemet ligger
> bare i at jeg ikke har den store erfaring med sex!

Uha da.. det må vi så råde bod på

Der er en god link hvis du kan engelsk. ALT kan slås op her

http://www.sexuality.org så har du da et sexleksikon lige på
puteren

http://www.the-clitoris.com/n_html/n_secret.htm

citat fra siden:

The secret to great sex is, knowing there is no secret. I hate to
disappoint everyone, but there is no single sexual philosophy or
technique that will result in great sex and powerful orgasms for
every woman, or even the majority of women. I realize this is
contrary to what many claim and others believe.

> Det jeg gerne vil ha lidt hjælp til, er at finde hendes
> klitoris og G-punkt og hvad der nu ellers er!

Klitoris sidder aller øverst oppe og er en lille forhøjning oftest
skjult i en hudfold nogen kalder en forhud. Hvis du nu kan få din
kæreste til at ligge med vidt spredte ben uden trusser på kan du
jo kigge efter den.

http://pukka.net/snotsykims/temple/above.jpg
http://pukka.net/snotsykims/temple/
Google er din ven

http://www.google.com/search?q=clitoris&svnum=10&hl=da&sa=N&tab=iw
Wow for en masse info

> Det ville bare være rart at vide hvor man finder disse
> punkter, helt præcist, når jeg giver hende finger!

> Jeg håber der er nogen der gider at hjælpe mig

Well links er en begyndelse

> Mvh Hans
>
> PS: Undskyld at jeg ikke har fulgt med i
> seksualundervisningen i folkeskolen!

Pjat med dig du havde for travlt med at sidde og fnise uhæmmet

Hilsen
Tomas O.

Fra : Jacob

Dato : 11-05-02 00:50

> PS: Undskyld at jeg ikke har fulgt med i seksualundervisningen i
> folkeskolen!

lærte man de ting dér?

Fra : Hanne L

Dato : 11-05-02 14:19

Jacob skrev i en meddelelse news:abhmbn$3j3$1@sunsite.dk...

Hej Jacob

> lærte man de ting dér?

Det eneste, jeg husker at have lært der, er, hvad de forskellige
kønshormoner hedder. Og så blev det sat i forbindelse med,
hvordan høns og heste parrede sig og resultatet deraf
Resten har jeg selv måttet famle rundt i og lære mig.

Men biologilærerinden var også over 60 år, og så foregik det
sidst i 60´ erne.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-05-02 10:36

"Hanne L" <ramiarim@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

ikke lige hvad jeg mindes...

> Men biologilærerinden var også over 60 år, og så foregik det
> sidst i 60´ erne.

Min var i midten af tyverne, og set i bakspejklet egentlig en temmelig fræk
en af slagsen
--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-02 10:59

Michael Kjeldsen <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> stjal båndbredde
med følgende:

> "Hanne L" <ramiarim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ikke lige hvad jeg mindes...

> Min var i midten af tyverne, og set i bakspejklet egentlig en
> temmelig fræk en af slagsen

Ærgelig, man først "ser" sådan noget i bakspejlet Havde selv flere
lærinder, der - set i bagklogskabens ulideligt klare lys - var endog
særdeles spændende, men dengang var de jo bare nogle halvgamle kvinder
med udefinérbare særheder, vi grinte af. Ak ja, hvor var man dog naiv.

--
-Jens B.

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-05-02 14:28

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> særdeles spændende, men dengang var de jo bare nogle halvgamle kvinder
> med udefinérbare særheder, vi grinte af. Ak ja, hvor var man dog naiv.

det kunne være man skulle tage på visit på sin gamle skole - med mine 21 år,
er hun vel ikke blevet mere end hvad, 33? 34?

Fra : Tomas O.

Dato : 13-05-02 14:35

Michael Kjeldsen skrev:

SNIP
> det kunne være man skulle tage på visit på sin gamle skole -
> med mine 21 år, er hun vel ikke blevet mere end hvad, 33? 34?
> --

Med mine 43 må hun være 88 hvis hun altså levede *G*

Hilsen
Tomas

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-05-02 14:35

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Michael Kjeldsen skrev:
>
> SNIP
>
> Med mine 43 må hun være 88 hvis hun altså levede *G*

DET billede kunne min nethinde godt have undværet...!

Fra : Henning

Dato : 13-05-02 19:45

Michael Kjeldsen wrote:
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> DET billede kunne min nethinde godt have undværet...!

Nu ikke sart*G*
Da jeg var 22, var jeg småforelsket i en dame på 83-84 år!
En virkelig charmerende kvinde med glimt i øjet og ikke
mindst en seksuel appetit som en kvinde i 30-40 rene *G*
Når hun mastruberede om natten lå hun og nynnede:
" Den signede dag med fryd vi ser....." Hun var saft-suse-mig
herlig og når hun kom storkende ind på kontoret, kun iført
sin korte nattrøje og spurgte om der var et ordentlig
mandfolk til stede, så var jeg hjælpeløst fortabt *G*
Hun ville gerne have subjektet *GGG*

Kvinder er dejlige i alle aldre og deres seksualitet smittende
uanset deres fysiske fremtoning og alder!
Kærligheden og seksualiteten er smuk uanset alder!

MVH
Henning

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 14-05-02 08:25

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ikke sart*G*

Det plejer jeg nu heller ikke at være, men alligevel...

> Da jeg var 22, var jeg småforelsket i en dame på 83-84 år!

Må sgu nok indrømme, at jeg har lidt svært ved at relatere til det...

> En virkelig charmerende kvinde med glimt i øjet og ikke
> mindst en seksuel appetit som en kvinde i 30-40 rene *G*
> Når hun mastruberede om natten lå hun og nynnede:
> " Den signede dag med fryd vi ser....."

Igen en scene der ikke hører til i min private pornofilm

> Kvinder er dejlige i alle aldre og deres seksualitet smittende
> uanset deres fysiske fremtoning og alder!
> Kærligheden og seksualiteten er smuk uanset alder!

Sådan har jeg det nu altså ikke - Men okay, i mit hoved har mie forældre
heller aldrig haft sex!

Fra : WhoKnowz

Dato : 13-05-02 14:16

On Sat, 11 May 2002 15:18:53 +0200, "Hanne L" <ramiarim@hotmail.com>
wrote:

>Men biologilærerinden var også over 60 år, og så foregik det
>sidst i 60´ erne.

Er ked af at sige det, men tingene er nok ikke blevet meget bedre
siden, på det område...
Tror dog det er meget forskelligt fra skole til skole og lærer til
lærer.

Jeg gik ud af folkeskolen sidste sommer - den eneste form for
seksualundervisning JEG har haft, handlede om prævention og graviditet
- ikke et ord om følelser og alt det, som jo altså også er vigtigt.
Jeg mener ikke de unge skal have en større opskrift på hvordan man nu
dyrker sex, men det må nu gerne uddybes lidt bedre.

Nå ja, så var der jo også dem fra Tampax, Libresse o.s.v. der skulle
fortælle os om menstruation. Ren reklame. Frygteligt!

Stort set alt hvad jeg ved om sex har jeg far min kæreste gennem de
sidste to år. - Rart at lære af egne erfaringer, men det er bestemt
ikke rart at stå 100% på bar bund!

Med venlig hilsen

En, som fik lyst til at blande sig....

Fra : Chokmah

Dato : 13-05-02 14:45

On Mon, 13 May 2002 13:15:49 GMT, who@knows.dk (WhoKnowz) wrote:

>- ikke et ord om følelser og alt det, som jo altså også er vigtigt.
>Jeg mener ikke de unge skal have en større opskrift på hvordan man nu
>dyrker sex, men det må nu gerne uddybes lidt bedre.

ja men den er jo svær fordi det jo netop er så individuelt og farve
det med den enkeltes læres følser go meninger tror jeg kan gøre mere
skade ind gavn

>ikke rart at stå 100% på bar bund!

Nahh..... på en måde kommer man well hurtigt efter dte - afhæning at
hvem man havner sammen med

>Med venlig hilsen
>
>En, som fik lyst til at blande sig....

bliv endelligt ved
Mv
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Michael

Dato : 13-05-02 21:57

[SNIP en _MASSE_]

Skole/skolelæreinder o.s.v.....sikke en snak der kom ud af hans spørgsmål i
starten :)

Er der slet ikke nogen der har nogle snedige ting faktisk _kan_ hjælpe ham
med at tilfredsstille hende? :)

Mvh
Michael (godnat)

Fra : Tomas O.

Dato : 14-05-02 20:50

Michael skrev:

> [...]
> hans spørgsmål i starten :)
>
> Er der slet ikke nogen der har nogle snedige ting faktisk
> _kan_ hjælpe ham med at tilfredsstille hende? :)

Øh.. fik du ikke set min indlæg med links?

Hilsen
Tomas

Fra : Michael

Dato : 14-05-02 22:01

> Øh.. fik du ikke set min indlæg med links?
>
> Hilsen
> Tomas

Argh, min fejl! Sorry :)

Ha det hygligt!

/Michael

Fra : Tomas O.

Dato : 13-05-02 14:34

WhoKnowz skrev:

SNIP

> Er ked af at sige det, men tingene er nok ikke blevet meget
> bedre siden, på det område...

Sikke noget.

> Tror dog det er meget forskelligt fra skole til skole og
> lærer til lærer.

Ja da men det burde vel være lige godt alle steder

> [...]
> også er vigtigt. Jeg mener ikke de unge skal have en større
> opskrift på hvordan man nu dyrker sex, men det må nu gerne

Ja mon ikke. Det der mangler er vel en lærer der kommer udefra og
ikke kender ungerne på samme måde siden første klasse. Det må sgu
være lidt svært at stå der med nogen der 'for nyligt' var nogle
små poder på 6 år og så skulle undervise de mi sexlivets mysterier
og følelserne der hører til. Ikke at jeg ville have problemer med
det jeg er selv far il en knægt på 10. Men mange vil nok.

> Nå ja, så var der jo også dem fra Tampax, Libresse o.s.v. der
> skulle fortælle os om menstruation. Ren reklame. Frygteligt!

Sikke noget svineri! Ja det gør mig sgu en smule vred det her.
Hvad fanden er det for noget? Det kan sgu da ikke være rigtigt at
vi overlader den slas til firmaer der vil sæge, nbu stpår verden
sgu da ikke længere.. REND MIG I R*** hvor er jeg vred nu.

> Stort set alt hvad jeg ved om sex har jeg far min kæreste
> gennem de sidste to år. - Rart at lære af egne erfaringer,
> men det er bestemt ikke rart at stå 100% på bar bund!

Nej gu er det ej og derfor bør der vel gøres noget også fordi
seksualiteten som Puk er inde på flere gange hele tiden bliver så
forbasket mekanisk og det er alt andet end mekanik. Læs Puks
indlæg og bliv lidt klogere

> En, som fik lyst til at blande sig....

Kanon Tak for oplysingerne om sexundervisningen i skolerne..
tro mig jeg vil ikke sidde det overhørigt! Om jeg så selv skal ud
og undervise!

Hilsen
Tomas

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-05-02 14:38

> WhoKnowz skrev:

<snip>

> [...]
> seksualiteten som Puk er inde på flere gange hele tiden bliver så
> forbasket mekanisk og det er alt andet end mekanik. Læs Puks

Puk?

Fra : Tomas O.

Dato : 13-05-02 14:41

Michael Kjeldsen skrev:

> Puk?

Je det hedder hun sgu

Se tråden om psykiatri.. der skriver hun nogle meget kloge ord om
seksualitet.

Hilsen
Tomas

Fra : Puk

Dato : 13-05-02 17:48

> Je det hedder hun sgu

LOL ja det gør jeg *G*. Sikke en griner jeg fik

> Se tråden om psykiatri.. der skriver hun nogle meget kloge ord
om
> seksualitet.

Takker mange gange *S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : WhoKnowz

Dato : 14-05-02 08:31

On Mon, 13 May 2002 13:41:08 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Se tråden om psykiatri.. der skriver hun nogle meget kloge ord om
>seksualitet.

Hvad hedder den tråd helt præcist?

Fra : WhoKnowz

Dato : 14-05-02 12:27

wrote:

>Se tråden om psykiatri.. der skriver hun nogle meget kloge ord om
>seksualitet.

Hey, jeg kan ikke finde den tråd i snakker om?!

Fra : Puk

Dato : 14-05-02 15:19

"WhoKnowz" <who@knows.dk> skrev i en meddelelse

> Hey, jeg kan ikke finde den tråd i snakker om?!

Uha det er ellers den længste aktive tråd i dette forum lige nu
tror jeg.
Den hedder "Anti-psykiatri og paedofile forhold. Business as
usual."

Mange hilsner
Puk

Fra : WhoKnowz

Dato : 14-05-02 08:25

On Mon, 13 May 2002 13:33:43 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Ja da men det burde vel være lige godt alle steder

Er jeg absolut enig i!

> [...]
>og følelserne der hører til. Ikke at jeg ville have problemer med
>det jeg er selv far il en knægt på 10. Men mange vil nok.

Det var jo nok også meningen med reklame-pigerne. Men efter min mening
ret misforstået....

> [...]
>vi overlader den slas til firmaer der vil sæge, nbu stpår verden
>sgu da ikke længere.. REND MIG I R*** hvor er jeg vred nu.

Forstår jeg godt :)

Vil lige forklare i hovedtræk hvad jeg husker fra disse besøg:
1. Moralprædiken om åbenhed, og at vi bare skulle spørge løs, bla bla
bla...
2. Gennemgang af de to køns kroppe ud fra et transperantbillede på
overheaden. (Ja, dette er en kvinde. Hun har bryster. Inde i dem er
der mælk, som de små børn skal drikke. Kvindne har også en tissekone.
Herinde ligger børnene inden de bliver født. Her er en livmoder,
æggestokke o.s.v.. Når kvinden har menstruation kommer der et æg ud,
bla bla bla (laaaang prædiken om menstruation). Manden har en pik og
nogle nossere som laver sæd, som kan gøre kvinden gravid.)
3. Foredragets længste punkt: prævention. Uddybende forklaring af de
forskellige midler og deres sikkerhed.
4. Udlevering af prøvepakke med tamponer, bind o.s.v. samt mindre
hæfte omkring - igen - hovedsageligt præventation.
5. Spørgsmål fra eleverne - men hvordan skulle vi da vide, hvad vi
skulle spørge om?

Nævnes skal det, at dette var hvad pigerne i klassen og paralelklassen
blev præsenteret for. Hvad drengene lavede imens, skal jeg ikke kunne
sige...
Tror vi havde to af disse besøg fra henholdsvis Tampax og Libresse i
5.-7. klasse.
Det er meget muligt der er information at finde om sådanne besøg på de
nævnte firmaers hjemmesider....

> [...]
>seksualiteten som Puk er inde på flere gange hele tiden bliver så
>forbasket mekanisk og det er alt andet end mekanik. Læs Puks

Vil jeg da bestemt gøre :)

>Kanon Tak for oplysingerne om sexundervisningen i skolerne..
>tro mig jeg vil ikke sidde det overhørigt! Om jeg så selv skal ud
>og undervise!

Glad for at høre at nogle vil gøre noget ved det... og er glad for at
kunne dele min viden med andre.

Med venlig hilsen

En, som gerne vil være anonym... :)

Fra : Tomas O.

Dato : 14-05-02 20:49

SNIP

> Er jeg absolut enig i!

Og det vil jeg og min evn so er tidligere skolelære slå et slag
for meget snart. VI starter sandsynligvis efter sommerferien

SNIP
> Det var jo nok også meningen med reklame-pigerne. Men efter
> min mening ret misforstået....

Mon ikke. Da jegfortele det til min ve skolelærere gakkede hun
helt ud og blev temmelig vred.

SNIP

> Forstår jeg godt :)

Tak, jeg har en søn på snart 10 der snart skal udsættes for
folkeskolens måde at håndtere sex på *G*

> Vil lige forklare i hovedtræk hvad jeg husker fra disse
> besøg: 1. Moralprædiken om åbenhed, og at vi bare skulle
> spørge løs, bla bla bla...

Hmm.. ja nemmere sagt end gjort hvis den der snakker med ungerne
om det ikke har en vis udstråling der skal være lidt speciel når
man skal snakke med så unge mennesker om sex.

> [...]
> (laaaang prædiken om menstruation). Manden har en pik og
> nogle nossere som laver sæd, som kan gøre kvinden gravid.)

LOL det lyder for mig som almen bilogiundevisning jeg fik i 4.
klasse. (og det var på en katolsk privatskole i 1970)

> 3. Foredragets længste punkt: prævention. Uddybende
> forklaring af de forskellige midler og deres sikkerhed.

Uha skidevigtig men også skidekedelig *G* og det skal sgu da nok
sætte en skræk i livet på de unge om at snakke sex med en voksen
LOL

> 4. Udlevering af prøvepakke med tamponer, bind o.s.v. samt
> mindre hæfte omkring - igen - hovedsageligt præventation.

Hmmmm.. ja ja..

> 5. Spørgsmål fra eleverne - men hvordan skulle vi da vide,
> hvad vi skulle spørge om?

Ja netop... helt hen i vejret ..

> Nævnes skal det, at dette var hvad pigerne i klassen og
> paralelklassen blev præsenteret for. Hvad drengene lavede
> imens, skal jeg ikke kunne sige...

OK..

> Tror vi havde to af disse besøg fra henholdsvis Tampax og
> Libresse i 5.-7. klasse.
> Det er meget muligt der er information at finde om sådanne
> besøg på de nævnte firmaers hjemmesider....

Du er en pige hehe

SNIP

> Vil jeg da bestemt gøre :)

> Glad for at høre at nogle vil gøre noget ved det... og er
> glad for at kunne dele min viden med andre.

Jeg skal ned på den lokale skole imorgen og have en snak med
rektor hvis han har tid Så det var ikke kun tomme trusler

Jeg har faktisk længe haft planer om at finde en måde at få fat i
skolerne på sådan mere officielt og komme ind i 'systemet' og se
om man kan gøre noget specielt ved dette emne og jeg har takket
være en god ven tidligere skolelærer fået en masse fif og ideer i
de sidste to dage

Hilsen
Tomas

Fra : WhoKnowz

Dato : 15-05-02 07:13

On Tue, 14 May 2002 19:49:18 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

SNIP selv... :)
> [...]
>om man kan gøre noget specielt ved dette emne og jeg har takket
>være en god ven tidligere skolelærer fået en masse fif og ideer i

Er kanon at høre, at nogen virkelig vil gøre noget ved det! Jeg ønsker
jer alt mulig held og lykke med projektet, og håber virkelig det
bliver en succes.

Håber du vil holde gruppen orienteret - jeg er vel ikke den eneste der
er interesseret? :)

Hvis du tror jeg kan bidrage med mere viden/erfaring af den slags, jeg
allerede har fortalt om, må du endelig sige til.

Endnu engang held og lykke - og tak! Det er stort!

Med venlig hilsen

Who knows :)