Lodret udskrift - tekst drejet 90 grader
Fra : Michael Salomonsen

Dato : 10-05-02 22:18

Hej gruppe

Er der nogle der kan give et eksempel på hvordan jeg får lavet en udskrift
hvor teksten er drejet 90 grader.

Jeg bruger til normale udskrifter Microsoft Common Dialog - og Printer.Print
kommandoen, så det må gerne være på samme måde - men er der andre og bedre
måder uden eksterne OCX'er hører jeg gerne om det.

-Michael

Fra : Michael Hansen

Dato : 12-05-02 13:07

Hej Michael

prøv dette

printer.orientation = 2
printer.printer "Din tekst"
printer.enddoc

Hilsen Michael

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 12-05-02 19:40

"Michael Hansen" <hr.hansen@image.dk> wrote in message
> Hej Michael
>
> prøv dette
>
> printer.orientation = 2
> printer.printer "Din tekst"
> printer.enddoc
>
> Hilsen Michael

Kan ikke bruge det, da det ikke er hele siden der skal vendes - men kun en
enkelt linie - som en slags "overskrift" for en tabel.

-Michael