Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus V2 Manual
Fra : KJA

Dato : 10-05-02 20:36

Så fik jeg endelig fat i et Canon Ixus V2... Er nok det lækreste, mindste
kamera jeg nogensinde har set og så fungerer det bare perfekt (indtil
videre). Jeg købte det inde i KBH, men forretningen havde bestilt det hjem
fra Tyskland, så det var med tysk manual (heldigvis kan man dog sætte sprog
= dansk). Nu har jeg jo haft tysk i folkeskolen, men derfor skal en del ord
alligeves slås op i sådan en "fagbog" Er det muligt at downloade en
engelsk/dansk manual? Selvfølgelig er der de forskellige digi-hjemmesiders
meget grundige anmeldelser, men ville alligevel være lækkert at have den
originale manual. Anyone?

MVH

Kåre

Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-05-02 20:47

KJA wrote:

> downloade en engelsk/dansk manual? Selvfølgelig er der de forskellige

hehe, hej igen!

Kig her http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html
(PowerShot S200 == IXUS v2)

....og jo, jeg glæder mig til mit kommer!

Mvh.
Michael

Fra : Morgan Jones

Dato : 11-05-02 09:02

Butikken er forpligtiget til at levere en dansk manual hvis apparatet er så
teknisk at det ikke er selv-forklarende. Hvis den danske manual ikke er
udkommet endnu, kan du selv afkræve dem en engelsk - og sekundært afkræve en
dansk når den er klar.

/morgan

Fra : KJA

Dato : 11-05-02 10:47

Ville jeg også have gjort hvis jeg ikke havde fundet den på nettet, tak for
tippet...

Kåre

Fra : Morgan Jones

Dato : 11-05-02 13:57

Netbutikker skal også levere manualerne.

/morgan

Fra : Dan Andersen

Dato : 12-05-02 17:37

Hvad måtte du betsle for kamearaet - om jeg tør være så fri at spørge?