Gamle Mac OS
Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 10-05-02 20:15

Under oprydning (lukket firma) dukker mængder af gamle systemdisketter
op. Helt tilbage til 6.0.5.
Kan de findes på nettet?
Hvis ikke, er de frigivet af Apple, underforstået at de må ligge på en
åben FTP til fri download.

/Preben

Fra : Jesper

Dato : 10-05-02 23:21

Preben Bødker Nielsen <gizmo@os.dk> wrote:

> [...]
> op. Helt tilbage til 6.0.5.
> Kan de findes på nettet?
> Hvis ikke, er de frigivet af Apple, underforstået at de må ligge på en

Detsystem kan frit hentes hos Apple. Apple har frigivet alle systemer
frem til 7.5.5
--
Jesper. Email: pinebox [a] myreabox [.] com
"He who is wise should never engage the week for any length of time"

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-05-02 05:58

Hej Preben

Svjv. ja! de er frie, og på Apples ftp site kan du finde dem fra 6.0.8
til 7.5.5 minus 7.10, og hvorfor lige netop den ikke er med forstår jeg -
og mange andre - ikke.

Preben Bødker Nielsen wrote:

> [...]
> op. Helt tilbage til 6.0.5.
> Kan de findes på nettet?
> Hvis ikke, er de frigivet af Apple, underforstået at de må ligge på en

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-05-02 10:43

> [...]

> op. Helt tilbage til 6.0.5.
> Kan de findes på nettet?
> Hvis ikke, er de frigivet af Apple, underforstået at de må ligge på en

Hej Preben

Det er altid mystisk hvad der dukker frem fra gemmerne ikke ?!

Jeg mener at de er frigivet - smid den ud på en ftp - det ville være
fedt.

Hvad skal du lave nu ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Villy Erichsen

Dato : 11-05-02 13:37

In article <1fc0ohr.cem50c1b9i1ogN%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper
Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Hej Preben
>
> Det er altid mystisk hvad der dukker frem fra gemmerne ikke ?!
>
> Jeg mener at de er frigivet - smid den ud på en ftp - det ville være
> fedt.
Det kræver nok en speciel tilladelse fra Apple - jævnfør deres standard
licensbetingelser. At de er frigivet betyder ikke at alle frit kan
distribuere dem - men kan hentes gratis på Apples hjemmeside. I det
omfang de stadig findes.

VH
Villy Erichsen

--
Vil du være den næste i mit "kill-filter" -så bare vær påståelig og kom med
nogle selvopfundne facts, samt brug 8 linier i din signatur. Sådan: Kill this