Kawasaki VN800
Fra : Hansen

Dato : 10-05-02 17:22

Min boss har haft en Kawasaki VN800 som har voldt en masse problemer.

Hvis den har stået stille (også i kortere tid) sætter svømmeren sig -
den sjasker tændrørene til og når den er godt varm, mister den moment
ved 140 km/t..

Ikke fordi jeg er noget teknisk geni.. men jeg mente at det nok var
noger karburering... den blev derfor sendt ind til MC Hjørnet 3x uden
at de løste problemet. Nu har den været hos Vordingborg MC 2x uden at
det har hjulpet.

Jeg har selv en SV650s som mistede moment, men det viste sig at være
en afløbsslange i forbindelse med tanken.

Er der nogen der har erfaring med ovenstående ??

Britta

http://drive.to/amager_touring_club/