Suzuki Estilete 30
Fra : Who are you?!!!

Dato : 10-05-02 13:35

Nogen som har erfaringer med denne model, og som vil dele dem med en
kommende scooter-ejer???

På forhånd tak

Fra : Robert Petersen

Dato : 10-05-02 17:08

har en 45 selv......

noget bestemt du vil vide ?

DU må have en brugermanual ? Gider du at fortælle mig hvordan chokeren på
den skal fungere ? Er den styret på tid ? eller udelukkende på temperatur ?
Har nemlig haft problemer med at køre på min når det var under
frysepunktet..... den 4-taktede de første 10-12 km..suk

Hilsen Robert

Fra : Who are you?!!!

Dato : 10-05-02 18:05

Jeg har ikke investeret i scooteren endnu...
Jeg skrev til gruppen for at høre hvad andre ejere af modellen har at sige
til den...
+'er og -'er ved den....

Kan du sige noget om den???

Fra : Robert Petersen

Dato : 10-05-02 18:34

tjaa, købte min via et forsikrings selskab efter at den havde været
stjålet.... motoren lyder skidegodt... den render lige knap 75 km i timen
når man fjerner begrænsninger i varioen samt blændrøret inde i selve potten.
( man sliber 2 svejsninger væk hvorefter man kan trække et rør ud af selv
potten.. )

Den er efter sigende god til høje mennesker.. jeg selv er 192 cm, og kan
sidde rimeligt okay..... Ellers tror jeg stort set at den kører som de
fleste andre... den deler motor med Aprila SR 50, så res.dele er intet
problem..... jeg kører lige omkring de 28 km på en liter, og jeg er da
rimelig tung trods min ellers så veltrænede krop *LOL*

Spørg endelig om mere, hvis der er noget bestemt du vil vide..

Fra : Who are you?!!!

Dato : 10-05-02 18:51

Det lyder kanon, at den ikke kun er til små mennesker...
Kan jo også selv prale af at være et "stort" mandfolk...

Jeg er glad for at vide hvor langt du kører på literen.. det lyder jo
udmærket...
Reservedele har jeg også hørt skulle være nemt og billigt nok...

Jeg ringede til et par suzukiforhandlere, og den ene af dem sagde, at han
ikke solgte så mange af den model...
Han sagde, at motoren ikke kørte så godt som andre modeller, men det lyder
det jo ikke somom at du har problemer med...

Mange tak for lidt "facts" om Estileten....

Med venlig hilsen

Who are you?

Fra : Rapper

Dato : 10-05-02 21:49