browser og opløsnings oplysninger
Fra : Ole Madsen

Dato : 06-02-01 15:21

Hej

Er der et site med oplysninger om hvilke opløsning de fleste kører med?

Ole

Fra : KeZZe

Dato : 06-02-01 15:33

http://www.thecounter.com/stats/2001/January/res.html

--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Martin Poulsen

Dato : 06-02-01 15:35

"Ole Madsen" <olemadsen@image.dk> wrote:

> Er der et site med oplysninger om hvilke opløsning de fleste kører med?

TheCounter.com er nok en af de meste benyttede statistik-services på
Internettet. Der kan du finde deres global stats[1], men værd at bemærke
er måske, at det ikke behøver at være netop sådan hos din målgruppe.

[1] http://www.thecounter.com/stats/

Martin Poulsen
martinp@nospam.dk

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 06-02-01 15:37

Hej

> Er der et site med oplysninger om hvilke opløsning de fleste kører med?

http://www.thecounter.com/stats/
http://www3.adhost.com/browsersfull.html
http://websnapshot.mycomputer.com/monitorres.html

Det er dem jeg kender til, fordelen ved dem er de er gratis, men man kan
godt stille spørgsmålstegn til hvad præcist man kan bruge dataene til, fordi
deres data nok er fra mange hits, men ikke så mange forskellige slags sites
og med garenti er tallene noget anderledes i Danmark.
http://www.statmarket.com/ koster mange penge, men jeg kunne forestille mig,
de havde lidt mere at have deres tal i.

Hvis der er nogle, der har nogle tal for Danmark, så må de i hvert fald godt
poste dem!

Mvh Emil

---
Emil Rasmussen