Apriliadele i Tyskland ??
Fra : Michael K. S.

Dato : 10-05-02 11:20

Er nogen der kender et specielt billigt sted at købe Apriliadele i D.
? Foreløbig har jeg en pris hos en tilfældig forhandler i D. på 2017,-
for den pågældende del - Pris i DK 3250,-,Hurra for TMP-priser,men
hvis der eksisterer et eller flere specielt billige steder i
Tyskland,så hører jeg meget gerne om dem ).

(http://www.centroricambi.de/ ,kender jeg allerede)

-M

Fra : John Kramme

Dato : 10-05-02 11:26

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Er nogen der kender et specielt billigt sted at købe Apriliadele i D.

Nu nævner du ikke noget om model, men der findes orig. dele hos
http://www.geiwiz.de/

V.H John - Priller RS 125

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-05-02 11:36

On Fri, 10 May 2002 12:26:21 +0200, "John Kramme"
<kramme@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Nu nævner du ikke noget om model, men der findes orig. dele hos
>http://www.geiwiz.de/

Sorry - min fejl,Lidt ærgerligt er det til en RS250,så Geiwiz som jeg
godt kender duer desværre ikke....Ellers et godt sted til de helt små
cykler.

-M

Fra : N/A

Dato : 10-05-02 13:55

Fra : Tomas Linnet

Dato : 10-05-02 13:55

John Kramme <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Oki Michael ....nåeeh ja nu genkender jeg dig, har jo før set nogle af
dine
> 250 indlæg, jeg skal nok holde øje med evt. andre tyske steder med 250
> stuff, du får besked når og hvis
>
> John

Send bare videre

-Tomas
2001 RS250

Fra : SLP/JM

Dato : 10-05-02 14:05

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> John Kramme <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev
jeg skal nok holde øje med evt. andre tyske steder med 250

> Send bare videre
>
> -Tomas
> 2001 RS250

Ja, jeg vil også gerne vide besked.

--
Susanne
RS 250 1998

Fra : SLP/JM

Dato : 10-05-02 19:51

Hej

Hvad med Iper moto.

http://www.ipermoto.com/Framesetra.html

Jesper

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-05-02 20:11

On Fri, 10 May 2002 20:50:44 +0200, "SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote:

> Hvad med Iper moto.
>
>http://www.ipermoto.com/Framesetra.html

Jeg sender nok en mail til Stefan og hører ad (har været på deres
mailliste et stykke tid nu ) ) men de er næppe konkurrencedygtige,i
forhold til Tyskland, på prisen,i hvert fald på denne del (et inderrør
til et gaffelben) - De er godtnok en del billigere end DK,men de får
deres dele fra TMP,og er iøvrigt vist ved at være noget trætte af det
.

-M

Fra : SLP/JM

Dato : 10-05-02 20:12

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev
men de er næppe konkurrencedygtige,i
> forhold til Tyskland, på prisen,

Det lyder lidt, som om du kender en masse gode steder at handle. Hvis du
gør, må du meget gerne sende os en mail med adresser

--
Susanne

Fra : Tomas Linnet

Dato : 10-05-02 22:38

SLP/JM <MADCAT@c.dk> skrev i en news:abh65t$m83$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Det lyder lidt, som om du kender en masse gode steder at handle. Hvis du
> gør, må du meget gerne sende os en mail med adresser

Ja tak

-Tomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 11-05-02 18:29

On Fri, 10 May 2002 21:11:09 +0200, Michael K. S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>Jeg sender nok en mail til Stefan og hører ad (har været på deres
>mailliste et stykke tid nu ) ) men de er næppe konkurrencedygtige,i
>forhold til Tyskland, på prisen,i hvert fald på denne del.

Mail fra Stefan - de svarer ret hurtigt hos Ipermoto.

DK-pris : 3250
Ipermoto-pris : 2450
Tyskland-pris : 2000

Så der er stadig mange penge at spare hos Ipermoto,de plejer vist også
at give 3% racerabat,så de er næsten konkurrencedygtige også på denne
del,men ikke helt.For andre dele kan situationen være en anden så det
er (som altid) værd at shoppe rundt for at tjekke priser.En ting er i
hvert fald sikkert - TMP er yderst sjældent billigst

BTW : AK i UK vil ha' £225 for _et sæt_ brugte komplette gaffelben -
sælges kun i par og det er altså billigere end kun højre inderrør i DK
- insane......

-M