Java opg til Datamatiker udd. ?
Fra : Simon...

Dato : 10-05-02 10:33

Hej,

Er der nogen af jer der ved hvor man kan finde nogen java opgaver
jeg og andre fra min klasse kunne lave ?

Det er til 2. semester som datamatiker (1. sem. med java) og det er
eksamensopgaver vi leder efter.

Vores lærer er løbet tør :/
Og vi ville gerne træne lidt mere inden eksamen, jeg har postet nogle
eksempler i dk.binaer
den "10-05-2002 " kl. "11:30" med overskrift "JAVA Opgaver", så i kan se
sværhedsgraden (der ikke er ret stor :) .

det er for det meste noget med arrays med objekter, eller objekter med
arrays, vi er ikke nået til sortering endnu (ikke pensum) men det er ok hvis
det er i opgaverne (i hvert fald sortering af tal).

Tak for hjælpen og god weekend !

mvh.Simon

Fra : Claus Christensen [8~

Dato : 10-05-02 22:01

Simon... wrote:
> [...]
> arrays, vi er ikke nået til sortering endnu (ikke pensum) men det er
> ok hvis det er i opgaverne (i hvert fald sortering af tal).

http://www.daimi.au.dk/dIntProg/opgaver.pdf

1. semesters java

Mvh Claus

Fra : Simon...

Dato : 11-05-02 07:17

der var da lidt at lege med - tak !
mvh.sImon

Fra : Mikael N. Andersen

Dato : 20-05-02 18:34

"Simon..." <devnull@linux.org> wrote in message

> der var da lidt at lege med - tak !
> mvh.sImon

Her er vores:
<http://www.selandia-ceu.dk/ansatte/vbjo/Programmeringsopgaver.doc>

Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-05-02 00:53

"Mikael N. Andersen" <noerrelund@pc.dk> writes:

> Her er vores:
> <http://www.selandia-ceu.dk/ansatte/vbjo/Programmeringsopgaver.doc>

Den er ikke let at læse. Har du en HTML eller PDF udgave?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mikael N. Andersen

Dato : 21-05-02 14:36

"Thorbjoern Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> skrev:

> Den er ikke let at læse. Har du en HTML eller PDF udgave?

Jeg har lagt den på min egen side:
<http://members.tripod.com/Scory/filer/programmeringsopgaver.htm>

Mvh.
Mikael

Fra : Mikael N. Andersen

Dato : 21-05-02 14:38

"Mikael N. Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev:
> Jeg har lagt den på min egen side:
> <http://members.tripod.com/Scory/filer/programmeringsopgaver.htm>

Der er desværre ingen billeder med på denne, men kan man få åbnet det
andet link i word er de der.

Mvh.
Mikael

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 21-05-02 14:37

> [...]

> jeg og andre fra min klasse kunne lave ?

> Det er til 2. semester som datamatiker (1. sem. med java) og det er

Kig evt. her:
http://www.imada.sdu.dk/~edc/DM01/
Det er et java kursus på SDU på 1/2. semester.
Kig på de obligatoriske opgaver.

Martin