Søndagstur - hvorhen denne gang? :)
Fra : Morten C.

Dato : 10-05-02 09:07

Heysan Gruppe,

Da jeg endelig har fået snøret min arbejdsgiver omkring min lillefinger, så
jeg har en ekstra dag i det lille Danmark, vil jeg da gerne med ud og
motionere kilomtertælleren lidt mere sammen med jer "hoveder " herfra.

En fast tradition plejer jo at være at mødes ved Shell-tanken i Køge lige
før middag.

Spørgsmålet er så bare, hvad "jagter" vi på denne søndag?
....og hvem er med på'en?

/Med løftet venstre,
Morten C.
-I onsdags: Finland
-I går Sverige
-Nu: Nordjylland hos mooaaarr .-)
-I aften og resten af weekenden i Købenstorhavnstrup ;)
-En mc der ikke kan få nok (5000km på 5 uger *mums*)

Fra : Søren Jim

Dato : 10-05-02 10:16

"Morten C." <news@my4ever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> før middag.
>
> Spørgsmålet er så bare, hvad "jagter" vi på denne søndag?

Heysan
Ikke at jeg er en fast del af gruppen her,
men jeg kunne da godt tænke mig at få den til at vise lidt mere end de
ca12000 mil
inden jeg køre tilbage til Belfast...

MVH

Søren nogen gange med begge hænder i luften, og iført øre til øre GRIN

(CBR1000F og stadig på jagt efter en Mc mere)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-05-02 10:45

> En fast tradition plejer jo at være at mødes ved Shell-tanken i Køge lige
> før middag.
>
> Spørgsmålet er så bare, hvad "jagter" vi på denne søndag?
> ...og hvem er med på'en?

Hej Morten.

På Søndag er det Hotel Sakskøbing, der har du/vi jo været før
hemmmmmmm ! gode ostemadder
--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der desværre ikke kommer med på Søndag, da jeg er

Fra : Niels S.

Dato : 10-05-02 11:33

Morten C. skrev

> Spørgsmålet er så bare, hvad "jagter" vi på denne søndag?
> ...og hvem er med på'en?

Hejsa Morten.

Jeg har tænkt mig at besøge Sakskøbing Hotel på søndag såfremt det holder
tørvejr, og Shell kl. 12.00 er ok med mig.

> -En mc der ikke kan få nok (5000km på 5 uger *mums*)

Jeg kan også være lidt med. 432 km igår på rundtur på Fyen (og over bæltet 2
gange (Armand!! )).

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : m.grewy

Dato : 10-05-02 12:27

> Jeg kan også være lidt med. 432 km igår på rundtur på Fyen (og over bæltet
2
> gange (Armand!! )).
>
> --
Den kan jeg godt slå ca 500 km igår over til sjælland og kørte måske lidt
forkert også :)
Fik en lille fartbøde :(
Og kørte hjem fra københavn på ca 50 min.

Michael

Fra : Ole Baun

Dato : 10-05-02 13:44

"m.grewy" skrev i en meddelelse news:abgap5$11t0$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> forkert også :)
> Fik en lille fartbøde :(
> Og kørte hjem fra københavn på ca 50 min.

Det ka´ jeg også. Ca. 600 km i går. Nørresundby - Tyskland og retur. Sammen
med en flok fra MC Bjørnebanden. Vi var blandt andet nede ved Højer for at
kigge på sluser og fremskudte diger. Fin tur i flot vejr.

Ole Baun
CB 500, ´96, 97 kkm

Fra : Morten Dahl -

Dato : 13-05-02 07:01

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> 2

> Den kan jeg godt slå ca 500 km igår over til sjælland og kørte måske lidt
> forkert også :)

Tjae min statestik siger.. 0km, udsigt i nærmeste fremstid =0km... antal
timer i værkstedet før skidtet er samlet =40+. Udgift til de resterende dele
=5Kkr. men nøjhrr så er vi også kørende igen..

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 10-05-02 16:52

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en

> Jeg kan også være lidt med. 432 km igår på rundtur på Fyen (og over
> bæltet 2 gange (Armand!! )).

Respekt!

--
Armand.
(idag 100 km's rygmotion (den bedste jeg kender!!) rundt indenfor en