Hvorfor rykker billedet ned under siden?
Fra : Thomas

Dato : 10-05-02 07:52

Hej
Jeg har sat et billede i en tabel helt ude til højre på min side.
Når jeg laver siden ser det fint ud, men når jeg ser den i en
browser, rykker billedet nedenunder siden og helt ud til venstre.
Hvorfor? Hvad skal jeg gøre?
Min side: http://www.csw.dk/kontakt_dk.htm
P.F.H Tak
/Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 10-05-02 12:38

Thomas wrote:
> [...]
> Når jeg laver siden ser det fint ud, men når jeg ser den i en
> browser, rykker billedet nedenunder siden og helt ud til venstre.

Der er et eller andet kludder med din tabel. Den celle korter er i ligger
ikke inden for <tabel></tabel>.
I øvrigt burde du melde tilbage om de råd du får virker eller ej, ikke så
meget for de der giver rådenes skyld, men for de der har samme problem.

vh
Peter

Fra : Thomas

Dato : 10-05-02 19:15

> [...]
> I øvrigt burde du melde tilbage om de råd du får virker eller ej, ikke så
> meget for de der giver rådenes skyld, men for de der har samme problem.

Du har ret. Jeg har været egoistisk. Jeg melder tilbage for eftertiden.
Tak for hjælpen