Hvad er målet ???
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 09-05-02 22:26

Jeg har tænkt så godt en Idiot kan tænke; Men kommet til noget egentligt
resultat har jeg ikke.

Hvorfor diskutere jeg på denne Tråd; Ja, vil jeg sige, det giver mig en god
rutine i at finde de skriftsteder der handler om dåb i vand, dåb i Ånden
osv.

Men hvad resutat opnår jeg, gør jeg fremgang/tilbagegang.

Kan tråden ændre grundloven så folkekirken kan sættes fri fra regerings
lovgivning og begynde at tjene Gud??

Kan jeg stoppe Fælleskirkens ødelæggelse af evangeliet ved de nye aftaler
hvor de går kompremis med fældes overenskomst.

Åbenbare/helbreder/frelser Gud nogen, på tråden??

Hvad er egentligt formålet????

Erik L

"The wind of the Holy Spirit is not sent to
us to cool us down, but to fan the flame."

Fra : E.Dalgas

Dato : 09-05-02 23:37

Erik Engelbrecht Larsen <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cdae94d$0$18589$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har tænkt så godt en Idiot kan tænke; Men kommet til noget egentligt
> resultat har jeg ikke.

[ ]

> Hvad er egentligt formålet????

Måske kan fundatsen give dig et par af de svar du søger :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.livssyn.kristendom

--

E.Dalgas