/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Advarsel: Undgå DVDPusheren!
Fra : KASO


Dato : 09-05-02 23:02

De var gode, men det var dengang. Nu kan de IKKE anbefales.
Leveringsproblemer med filmene og rod i betalingerne. Pludselig beder de
(i en kryptisk E-mail) kunder med forudbestillinger om at afbestille og
genbestille (med ukendte konsekvenser for leveringstider m.m.) fordi de
har rod i deres betalingssystem. Henvendelser om dette medfører blot i
et flabet svar om at "sådan er det bare" - de har glemt at det er
kunderne, de skal leve af.



--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


 
 
Michael Lund Sørense~ (09-05-2002)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 09-05-02 23:51

Hvor mange gange har du tænkt dig at skrive det ?

Hint: -> STOP NU 4, 5, 6 stykker er nok!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk


"KASO" <KASO.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:whCC8.2556$ek6.84995@news010.worldonline.dk...
> De var gode, men det var dengang. Nu kan de IKKE anbefales.
> Leveringsproblemer med filmene og rod i betalingerne. Pludselig beder de
> (i en kryptisk E-mail) kunder med forudbestillinger om at afbestille og
> genbestille (med ukendte konsekvenser for leveringstider m.m.) fordi de
> har rod i deres betalingssystem. Henvendelser om dette medfører blot i
> et flabet svar om at "sådan er det bare" - de har glemt at det er
> kunderne, de skal leve af.
>
>
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>



Peter Bjerre Rosa (09-05-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 09-05-02 23:59

Michael Lund Sørensen skrev:

> Hint: -> STOP NU 4, 5, 6 stykker er nok!

Syv faktisk. Han sendte også samme indlæg for et par dage siden, hvilket
ikke ligefrem hjælper på seriøsiteten af hans klage.

--
Mvh. Peter
"In this house we obey the laws of thermodynamics!"



KASO (10-05-2002)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 10-05-02 12:02

Hmm - jeg har åbenbart et problem med det Webinterface, jeg bruger
(KANDU) - Jeg beklager mange gange - det var ikke min hensigt at
"Spamme" gruppen - kun at placere en enkelt, velment advarsel!

Advarslen var seriøst ment - og jeg er helt enig i at gentagelsen ikke
styrker dette, men det var heller aldrig hensigten!


"Peter Bjerre Rosa" skrev d. 09-05-02 23:59 dette indlæg :
> Michael Lund Sørensen skrev:
>
> > Hint: -> STOP NU 4, 5, 6 stykker er nok!
>
> Syv faktisk. Han sendte også samme indlæg for et par dage siden,
hvilket
> ikke ligefrem hjælper på seriøsiteten af hans klage.
>
> --
> Mvh. Peter
> "In this house we obey the laws of thermodynamics!"
>
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Jesper Winding (10-05-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Winding


Dato : 10-05-02 13:21

Jeg forstår ikke helt! er du blevet snydt for en film, penge, hvad? eller
mener du bare deres service er dårlig?

Vil da lige nævne at 2 film jeg bestilte 6. maj er kommet idag. og at
pengene også først er trukket idag.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm




KASO (10-05-2002)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 10-05-02 17:07

Det er "kun" et spørgsmål om service - jeg er ikke blevet snydt!

Jeg - og flere andre jeg kender - har på det seneste oplevet at måtte
rykke for film, hvor der åbenbart er gået kludder i bestillingen.
Derudover havde jeg forudbestilt en film, der havde premiere senere, men
fik lige pludselig en mail om at de havde problemer med deres
betalingsystem, så nu kunne de ikke finde ud af at trække pengene.
Derfor skulle kunderne (vistnok - det var en meget kryptisk mail) sende
en mail med en afbestilling, og gå ind og bestille forfra. Det fremgik
ikke, hvordan det påvirkede ens placering i køen (hvis der ikke var film
nok fra starten), og om de dermed havde styr på betaling m.m. Jeg ville
mene, at hvis man har problemer med sine systemer, må man selv sørge for
at løse dem - ikke sende problemet videre til kunden. Jeg skrev derfor
og spurgte, om de ikke blot kunne sende et girokort med, hvis de da ikke
kunne finde ud af at genskabe deres betalingsdata (hvilket ville være
hvad enhver seriøs forretning ville gøre) - og om placering i
køen/leveringstid, men fik blot et flabet svar om at "sådan var det
bare".

Jeg ville mene, at der er tilstrækkeligt med seriøse forretninger (såvel
på som udenfor nettet) til at man ikke behøver at benytte de useriøse.

"Jesper Winding" skrev d. 10-05-02 13:21 dette indlæg :
> Jeg forstår ikke helt! er du blevet snydt for en film, penge, hvad?
eller
> mener du bare deres service er dårlig?
>
> Vil da lige nævne at 2 film jeg bestilte 6. maj er kommet idag. og at
> pengene også først er trukket idag.
>
> --
> -=JESPER=-
> http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm
>
>
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Peter Bjerre Rosa (10-05-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 10-05-02 23:38

KASO skrev:

> Advarslen var seriøst ment - og jeg er helt enig i at gentagelsen
> ikke styrker dette, men det var heller aldrig hensigten!

Fair nok. Jeg har selv været ude for et par gange, at Sunsite gør knuder,
således at mine indlæg er blevet postet 6-7 gange. Det er virkelig
irriterende.

Med hensyn til din advarsel, er det helt fint, at du poster dårlige
erfaringer med en forhandler. Vi kan hurtigt blive enige om, at deres stunt
med at opfordre kunder til at afbestille og bestille igen ikke er for smart.
Deres troværdighed som seriøs webbutik falder i al fald adskillige grader.

Til gengæld bør du ikke nøjes med skrive, at du har fået et flabet svar fra
dem. Post hellere hele deres svar, og lad os om at bedømme det. Jo flere
detaljer din advarsel indeholder, jo lettere har man som læser med at
vurdere, om den er berettiget.

Personligt har jeg handlet med DVD-Pusheren en lille håndfuld gange, og det
har altid forløbet uden problemer og til stor tilfredshed.

--
Mvh. Peter
"Du må ikke ta' Pelles ko!"



Torben Simonsen (10-05-2002)
Kommentar
Fra : Torben Simonsen


Dato : 10-05-02 23:53

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> writes:

> Med hensyn til din advarsel, er det helt fint, at du poster dårlige
> erfaringer med en forhandler.

Bare ikke i denne gruppe. Brug dk.forbruger i stedet.

Snakken om DVD-forhandlere, moms, told, porto, forsendelse og
hvad ved jeg, er efter min mening ved at fylde lidt for meget her
i gruppen, og det *er* off-topic. Lad os snakke om filmenes indhold
i stedet, please (og så naturligvis de andre emner, som ifølge
fundatsen er on-topic).

--
-- Torben.

Ulrik Jensen (11-05-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Jensen


Dato : 11-05-02 00:28

Hej

Torben Simonsen wrote:
> "Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> writes:
> Bare ikke i denne gruppe. Brug dk.forbruger i stedet.

dk.marked.privat.tv+video.dvd er også velegnet til disse diskussioner,
ikke at det generer mig at få dem heri, men som Torben Simonsen siger så
er det off-topic, og der er sikkert folk der ikke handler DVD og derfor
vil finde det generende.

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
"Science has failed our mother earth"


Peter Bjerre Rosa (11-05-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 11-05-02 12:14

Ulrik Jensen skrev:

>> Bare ikke i denne gruppe. Brug dk.forbruger i stedet.

> dk.marked.privat.tv+video.dvd er også velegnet til disse diskussioner,

Jeg er enig med jer begge.

--
Mvh. Peter
"Man, you come right out of a comic book."



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste