Kawasaki GPX600R
Fra : holm10

Dato : 09-05-02 23:03

Er der noget ved overnævnte mc man skal være opmærksom på, inden man
køber en GPX600 R fra 95/96 med ca. 25000 km på tælleren. Jeg har hørt
at der skulle være noget med ventilerne? Men den er vel generelt en
bedre mc end en Suzuki GSX 600F fra samme årgang som skulle have
problemmer med knasterne? ikke?

Jeg har Pro@ccess ADSL 256/256 fra TDC med en Speedstream Router og
Windows 2000 Pro, hvor jeg kører den seneste version af MS Messenger.

http://www.kandu.dk/

Fra : Armand

Dato : 10-05-02 01:12

holm10 <holm10.news@kandu.dk> skrev i en
> [...]
> at der skulle være noget med ventilerne? Men den er vel generelt en
> bedre mc end en Suzuki GSX 600F fra samme årgang som skulle have

Vippearmene, mener jeg nu at det var :-/
Og forekomsten skulle vel være nærmest ens for de to, hvis ikke ligefrem
i Zuki'ens favør :-/

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-05-02 17:27

Min kæreste solgte sin da den havde gået 40kkm uden probs og mislyde. Den
lød næste som da den var ny.

--
Mvh.
Henrik