Min Jog går død!!!
Fra : Claus999

Dato : 09-05-02 23:03

Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg har lige sat powerluftfilter på min
21mm kaburator... Den har kanon optræk nu, men når jeg skyder den af, er
det ligesom om den drukner.. Jeg ved ikke hvad størrelse dyse der sidder
i nu, da det ikke står på. Er det dysen der er for stor/lille??? På
forhånd tak..vil gerne have placeret ny.jpg på et hvidt eller transparent
"lærrede", der er 80x80, gerne centreret.
Billedet må ikke strækkes.

Leif
Hvordan?www.kandu.dk/

.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-05-02 00:41

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ligesom om den drukner.. Jeg ved ikke hvad størrelse dyse der sidder
> i nu, da det ikke står på. Er det dysen der er for stor/lille???

Din dyse er for lille.

Mads

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-05-02 09:30

Det er ikke sikkert at dysen er for lille.. PRøv at instille din
karburator..

Juster luft/skruen (den skal ind)