Hvor finder jeg billigste displays til Nok~
Fra : dacz

Dato : 09-05-02 23:03

Jeg har en Nokia 6210 hvor displayet er defekt. Hvor kan jeg købe
displayed billigst?

-==Dacz==-

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Jensen

Dato : 10-05-02 08:35

"dacz" <dacz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Nokia 6210 hvor displayet er defekt. Hvor kan jeg købe
> displayed billigst?

Hej!

Jeg synes du skal kigge forbi T.Hansen på adressen:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=58517627&n=395924600#xy så kommer du
direkte til hvad du søger.

VH

Michael Jensen

Fra : Søren Larsen

Dato : 10-05-02 12:20

> Jeg har en Nokia 6210 hvor displayet er defekt. Hvor kan jeg købe
> displayed billigst?

Jeg har dem.

Men send mig en mail, da denne gruppe ikke er til salg .

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Fra : dacz

Dato : 11-05-02 16:20

"Søren Larsen" skrev d. 10-05-02 12:20 dette indlæg :

> [...]
venter.
> Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.

Hvad er din e-mail adresse???

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 11-05-02 21:26

> venter.
> >

> Hvad er din e-mail adresse???

Åbn den email vedkommende har sendt dig og højreklik på navnet af afsenderen
og gå til enten egenskaber eller også føj til adressekartotek så vil du se
adressen

mvh Lars