To traner over Østfyn
Fra : Fynboe

Dato : 09-05-02 21:24

I dag kl. 14.30 så jeg to traner over Kerteminde. De kom ind fra sydøst,
kredsede lidt nordvest for byen og trak så tilsyneladende videre mod
nordvest.
Jeg har boet 20 år i Kerteminde, men det er første gang, jeg har set traner.
Er der andre, der har set dem i dag?

mvh.
Nils Fynboe

Fra : Erik Agertoft

Dato : 09-05-02 21:55

On Thu, 9 May 2002 22:24:02 +0200, "Fynboe" <fynboe@post.tele.dk>
wrote om Traner:

>Er der andre, der har set dem i dag?

Jeg har set trækkende traner ved Højby Sø i Nordsjælland i dag.

5 + 20 + 36 kom trækkende hen over området i eftermiddags/aftes.

Venlig hilsen
Erik
NB:
Min e-mail-adresse virker, men checkes sjældent.
Fjern FJERN og brug i stedet eag@e-box.dkFJERN

Fra : Erhardt Ecklon

Dato : 10-05-02 05:49

Kære Nils Fynboe

Fuglekiggerne på Fyn fortæller hvad de ser på www.doffyn.dk som er en
database, hviklket vil sige at man
kan søge i med Trane under 'søg'
http://www.birdwatch.dk/ kan man gøre det samme for hele landet.

God søgning

Erhardt
Erhardt@Ecklon.dk
www.snatur.dk

"VI MØDES PÅ NETTET &
SES I NATUREN"

Fra : Fynboe

Dato : 11-05-02 19:45

Tak for svar og info om www.doffyn.dk. Jeg kan forstå, at traner ses
jævnligt også over Fyn, så jeg må nok kigge noget mere op på himlen!

mvh
Nils

Fynboe <fynboe@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cdada50$0$78786$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...