Endnu en ny jæger
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-02 21:23

Hej gruppe...

Jeg har fulgt med på sidelinien i et stykke tid, men nu er jeg den
pave-stolte ejer af et dugfrisk jagttegn.

Jeg vil (som mange andre nybegyndere) meget gerne prøve at komme med
på en jagt til efteråret. Er det normalt at tage nybegyndere med
"under armen"?? Jeg tror det kunne være en kæmpe hjælp til at komme i
gang selv.

Så hvis der sidder en venlig sjæl som ikke ville have noget i mod at
tage mig med på en tur, så fat tastaturet og skriv til mig...

Casper
caa(snabel-a)indbakke.dk

Fra : Torben F@rum

Dato : 09-05-02 22:20

"Casper" <caa(snabel-a)indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så hvis der sidder en venlig sjæl som ikke ville have noget i mod at
> tage mig med på en tur, så fat tastaturet og skriv til mig...

Tillykke med jagttegnet.
Du vil måske få nogle svar hvis du skrev hvor i landet du bor/opholder
dig...........
Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Casper

Dato : 13-05-02 10:01

On Thu, 9 May 2002 23:19:54 +0200, "Torben F@rum" <**farum@city.dk>
wrote:

>"Casper" <caa(snabel-a)indbakke.dk> skrev i en meddelelse

>Tillykke med jagttegnet.
>Du vil måske få nogle svar hvis du skrev hvor i landet du bor/opholder
>dig...........

Selvfølgelig... min fejl... Jeg bor ved Horsens, men kører gerne langt
for en god oplevelse... på forhånd tak!

Casper

Fra : Niels Riis

Dato : 09-05-02 22:33

Casper <caa(snabel-a)indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2emldugnh5e59bs6v78p0f767f2md3uidg@4ax.com...
> [...]
>
> Så hvis der sidder en venlig sjæl som ikke ville have noget i mod at
> tage mig med på en tur, så fat tastaturet og skriv til mig...

Hej Kasper,
tillykke med det dugfriske jagttegn lad det ofte komme med ud på de tider
af døgnet hvor duggen ligge.

Du er hermed inviteret på motorbådsjagt til efteråret.

Jeg ved ikke hvor du bor, men vi kan evt. snakke videre om det via privat
mail.

Mange jægerhilsner fra

niels.riis@teliamail.dk

Niels Riis

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 10-05-02 18:49

Hej Casper nu har du ikke skrevet hvor i landet du bor, men jeg kan fortælle
dig at i Aalborg og omegns jagtforening har vi udlåning af skydebobler
ganske gratis til medlemmer og nye jægere har fortrinsret. Der er også
mulighed for at komme afsted med en erfaren jæger hvis der er behov derfor.
Hvis du vil vide mere så kan du kontakte formanden Poul Jacobsen på tlf. nr.
98155525/24675581
Hilsen
Poul