Sange om sommer
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-02 19:14

Skulle vi ikke prøve at lave en liste over dansktopsange som har med ferie
og sommerstemning at gøre. Jeg lægger ud. Fyld bare på listen.

Sol sol kom igen

Hej hej i Mexico

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 09-05-02 20:59

Hej Åge

> Skulle vi ikke prøve at lave en liste over dansktopsange som har med ferie
> og sommerstemning at gøre. Jeg lægger ud. Fyld bare på listen.

Var det ikke snart på tide du fik oprettet din egen dk.dansktop gruppe,
du skaber jo selv nok trafik til at styregruppen ikke kan afslå det.

Og så kunne vi få fred.

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-02 21:43

Max <max_jens@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abekmc$3nl$1@sunsite.dk...
> Hej Åge

Kom lige i tanker om en mere:

> Sol sol kom igen

> Hej hej i Mexico (allis og Rita)

Når det blir sommer igen (Bjørn Tidmand)

Sommer og sol

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-05-02 21:58

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
> Skulle vi ikke prøve at lave en liste over dansktopsange som har med ferie
> og sommerstemning at gøre. Jeg lægger ud. Fyld bare på listen.

Whee-hee! Jeg kan en:

"Sommer og sol" (den med "en duft af kaprifol"). Ingen anelse om
hvem der synger den.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-02 23:04

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abeo0q$epi$1@sunsite.dk...

> "Sommer og sol" (den med "en duft af kaprifol"). Ingen anelse om
> hvem der synger den.
________

Fed skive. Jeg kan se at det er Birthe Kjær

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 10-05-02 01:58

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Skulle vi ikke prøve at lave en liste over dansktopsange som
> har med ferie og sommerstemning at gøre.

Nej...

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Q

Dato : 12-05-02 22:05

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> Skulle vi ikke prøve at lave en liste over dansktopsange som har med ferie
> og sommerstemning at gøre. Jeg lægger ud. Fyld bare på listen.

> [...]

*plonk*