Re: Læs 1. kapitel af højaktuel gyser
Fra : Chok og Underholdnin~

Dato : 09-05-02 18:47

Relevante anmeldelser findes på:
http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/kultur/res/art&art_id=3505270
og:
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=131580/

B. Frederiksen <ocean@get2net.dk> skrev

Fra : TGD

Dato : 09-05-02 20:19

Klage afsendt!

Fra : mc

Dato : 09-05-02 21:36

"TGD" <mkp"remove"@dk2net.dk> wrote in message
> Klage afsendt!

Nu er der alligevel blevet svaret, så nu kan jeg lige så godt for luft for
mine agressioner:

Hvorfor faen i H...... skal sådan en andenrangsforfatter promovere sin
tredjerangsbog under alle
mulige navne?

Han er jo fuldkommen ligeglad med at folk ikke ønsker hans propaganda her på
Usenet.
Han kan ikke undskylde sig med at han skriver kringlet, hans indlæg er ren
propaganda og reklame.

Grr!!!!!!!!!!!

Fra : TGD

Dato : 09-05-02 21:18

"mc" <mcn@NOSPAMe-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Usenet.
> Han kan ikke undskylde sig med at han skriver kringlet, hans indlæg er ren

Send en klage det har lykkedes at få lukket hans hjemmeside, og kan se at
han bruger en af de mindre ISPere nu, ergo hjælper det at klage!

Fra : mc

Dato : 09-05-02 23:34

> [...]
>
> Send en klage det har lykkedes at få lukket hans hjemmeside, og kan se at
> han bruger en af de mindre ISPere nu, ergo hjælper det at klage!

Det vil jeg prøve.

Det irriterer mig bare, at manden er fuldkommen ligeglad med hvad andre
siger til ham.

mvh

FUT: dk.snak.snik

Fra : Kasper Dupont

Dato : 09-05-02 21:27

mc wrote:

> Han kan ikke undskylde sig med at han skriver kringlet, hans indlæg er ren
> propaganda og reklame.

Er det lovligt?

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk