Fint vejr
Fra : Preben Christensen

Dato : 09-05-02 18:00

Kristi himmelfarts dag
Hej

Det er et skønne vejr idag HURRA HURRA.
3 af mine venner og jeg var lige en tur rundt omkring Haderslev, Kelstrup
camping (Jytte havde fødselsdag og gav en føds`dags bajer)Hejlsminde,
Binderup og så Kolding.
I hejlsminde mødte vi, efter ca 40 Km, de første MC, mødte vi omkring
klokken 15.30 i Hejlsminde der var der 4 stk. I Binderup mødte vi 2 stk som
heller ikke havde set ret mange "Mc-ister". I Kolding mødte vi 2 -3 stykker
det vil sige max 10 på en 6 timers tur, det er da helt utroligt hvad mon de
laver de mc folk???
I dette vejr burde man møde mange flere. Nå men om alting er, det var en
dejlig tur ikke koldt eller noget, HURRA hvis det fortsætter sådan.

Håber snart at møde flere derude på landevejen
Hilsen Leo XS650
Jimmi Honda 450
Peter Intruder 1400
og undertegnede
Preben LTD 750

Fra : bwl

Dato : 10-05-02 09:49

JEG og kæresten kørte ned til Leo Mortensen som desværre havde lukket, hvor
efter vi fortsatte til ned til karoline i middelfart.. Føj der var sku mange
"cykler" dernede, og på vejen derned... Dæjligt at se jeg på vejen...

Brian W.
" CB900 som skal ha nye pakninger i foregaffel efter 2 år?. Mon kæresten er
blevet for tung ?? "