Need for speed 5
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 09-05-02 17:25

Hej !

Jeg har et problem med subj. i første bane ( evolution ) når jeg har spille
et bestemt antal minutter så fryser spillet og går ud i windows.

Nogen der kender til problemet og måske har en løsning?

Mvh

Jan

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-05-02 18:21

Jan Vilhelmsen wrote:

> [...]
> et bestemt antal minutter så fryser spillet og går ud i windows.
>
> Nogen der kender til problemet og måske har en løsning?

Det mest kendte problem med spillet er at en uheldig kombination af
grafikkort og driver, kan medføre crash. Prøv at slå "Lens flare"
effekten fra inde i spillet opsætning.

Mvh

Bruno

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 09-05-02 23:06

> Det mest kendte problem med spillet er at en uheldig kombination af
> grafikkort og driver, kan medføre crash. Prøv at slå "Lens flare"
> [...]

Hmm... har prøvet.

Jeg kan heller ikke spille mutiplayer så går den ud af spille og skriver et
eller andet pis.

Det er da et være lorte spil hvis der skal være så mange problemer med det.

Nogen der kender andre spil hvor man kan tune sin bil?

Mvh

Jan

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-05-02 00:38

Jan Vilhelmsen wrote:

> Hmm... har prøvet.
>
> Jeg kan heller ikke spille mutiplayer så går den ud af spille og skriver et
> eller andet pis.

Du mangler nok en opdatering eller også er det din firewall som driller.

> Det er da et være lorte spil hvis der skal være så mange problemer med det.

Prøv og spørg i alt.games.needforspeed (eller hvad den nu hedder), NFS5
er virkelig et fedt spil og klart besværet værd.

> Nogen der kender andre spil hvor man kan tune sin bil?

Der er mange, tag bare alle de mere simulationsagtige hvor man kører
rallye eller fx. F1. Se evt. www.simracing.dk

Mvh

Bruno

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 10-05-02 21:35

Jeg har prøvet alt nu. Så nu ryger XP ud til fordel for 98SE. Gider ikke
have et system der ikke kan spille alt.

--

Jan

Fra : Erik Dan

Dato : 10-05-02 21:39

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg har prøvet alt nu. Så nu ryger XP ud til fordel for 98SE. Gider ikke
> have et system der ikke kan spille alt.
> -----------------------------------
Har du prøvet at fjerne filen "gimme.dll".

/ Erik Dan

Fra : DWM

Dato : 11-05-02 00:06

Jan Vilhelmsen wrote:
> Jeg har prøvet alt nu. Så nu ryger XP ud til fordel for 98SE. Gider
> ikke have et system der ikke kan spille alt.

Hvis du har 2 partioner og pladsen til det så kunne det
måske være en idé at installere begge?
Skal lige siges at mit nyindkøbte might & magic ix ikke
vil køre i 98. Den crasher hele tiden. I XP virker den fint.

/Kenneth Iversen

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 11-05-02 09:17

> Hvis du har 2 partioner og pladsen til det så kunne det
> måske være en idé at installere begge?
> Skal lige siges at mit nyindkøbte might & magic ix ikke
> vil køre i 98. Den crasher hele tiden. I XP virker den fint.

Jeg har pladsen, det kunne godt være at jeg skulle have bege systemer inde.

Jeg har prøvet at slette gimme.dll

Mvh

Jan

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 11-05-02 21:15

Hejsa. har du prøvet at køre spillet som win98 compaible på din xp maskine..
kan være det hjælper...

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 15-05-02 08:19

"Rasmus Trenskow" <rasmus@trenskow.com> wrote in message
> Hejsa. har du prøvet at køre spillet som win98 compaible på din xp
maskine..
> kan være det hjælper...

Har prøvet, heller ingen virkning.