Back-up af Outlook Expres 5.0 DK
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-05-02 14:03

Jeg kan ikke finde de mapper hvori post, adressekartotek og så videre
ligger. Hvor burde det ligge ?

iMac med Mac OS 8.6 DK

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Morten Reippuert

Dato : 09-05-02 14:18

In article <1fbx8ec.7vggtmavoq80N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Jeg kan ikke finde de mapper hvori post, adressekartotek og så videre
> ligger. Hvor burde det ligge ?
>
> iMac med Mac OS 8.6 DK

/Documents/Microsoft User Data/et-eller-andet

Fra : Jonas Voss

Dato : 09-05-02 14:26

In article <1fbx8ec.7vggtmavoq80N%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper
Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Jeg kan ikke finde de mapper hvori post, adressekartotek og så videre
> ligger. Hvor burde det ligge ?
>
> iMac med Mac OS 8.6 DK

Tjek din HD:documents:Microsoft User Data:Identities.

Det kan godt være det kun er for Entourage. I så fald ville jeg søge på
'ident' med Sherlock.

En anden tilgang kunne jo være blot at trække mapperne ud fra Outlook
og ud på skrivebordet. Så har du dem i mbox-format og kan zippe, stuffe
eller tar'e dem ligeså tosset du vil. Oven i hatten får man så, at man
kan åbne dem i BBedit, med alle relevante informationer bibeholdt (dvs.
alle headers er intakte).

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |