Legater
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-05-02 13:21

Hej,

Jeg har et spørgsmål ang. legater. Jeg skal paralelt med min
militærnægtertjeneste i efteråret studere arabisk som deltidsstudium på SDU.
Det koster 2000,- pr. semester. Det vil jeg gerne søge nogle legater til at
få dækket. Mit spørgsmål er nu, hvad hvis jeg eks. får tildelt et legat på
3000,- men stopper på uddannelsen efter 1. semester? Hvad gør jeg så - må
jeg så bare beholde pengene?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 10-05-02 15:21

On 09.05.2002 14:21, in article
3cda69b2$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> [...]
> 3000,- men stopper på uddannelsen efter 1. semester? Hvad gør jeg så - må

Det kan man ikke svare generelt på. Kig i betingelserne for det pågældende
legat. Det vil sandsynligvis også stå i den tilsagnsskrivelse du får, hvis
de giver dig penge.

/kristian

Fra : Mae

Dato : 11-05-02 20:20

Hvor finder man en sådan oversigt over legater og fonde???
//Mae

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote in
message news:B901A3EF.29EE%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

Fra : Rasmus