Hvilken Mc skal jeg Købe !
Fra : Søren Jim

Dato : 10-05-02 12:18

Hej Allesammen

Jeg er på jagt efter en Gl. Mc til at have stående i DK når jeg er hjemme
jeg har en 5-15k at gøre godt med,,,,,
hvad kan i kloge hoveder anbefale ????

Tiderliger Mc´er
Yamaha Rd350 Ypvs
Yamaha 935 Virago
Honda Cx500

Nuværende:
Honda Cbr 1000F årgang 93

Mvh Søren ( der rejser en del til DK)

Fra : Buck

Dato : 09-05-02 17:15

Hvis jeg var dig ville jeg da gå efter en af dem du kender...
Du har før haft en RD350, det skulle du nok kunne få igen i den prisklasse,
hvis du da stadig tør...

Ellers er der jo intet så skønt som en gammel Honda fra halvfjerserne... Der
findes faktisk mange CB400 CB500 og CB550 derude i flot stand til næsten
ingen penge, og skulle den gå i stykker er den utrolig nem at få dele til...

/Buck
CB 550 F1 ´75 (Som ikke er til salg)
CZ 180 ´01

Fra : John Kramme

Dato : 09-05-02 16:49

Der er en RD 350 til 15,9 K i dk.marked.privat.motorcykel

John

Fra : Preben Christensen

Dato : 09-05-02 18:13

Hej Søren
Du skal da vist have stillet dit ur på computeren den er helt gal du