Gremlins på dvd
Fra : Martin Helbo

Dato : 09-05-02 11:58

Kan det passe at det kun er den første Gremlins film der er kommet på DVD?

/Martin Helbo

Fra : Mads A. Jensen

Dato : 09-05-02 12:37

Hej

> Kan det passe at det kun er den første Gremlins film der er kommet på DVD?
En søgning på Amazon.com viste at der var 3 film, som der er kommet på DVD!
http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/103-2839712-7837416

En anden gang er www.imdb.com or www.amazon.com gode steder at kigge!

Mads Jensen
http://www.disney-comics.dk

Fra : psycrow

Dato : 09-05-02 13:17

Både 1'eren og 2'eren er netop blevet "announced" til R1-release den 20.
august, begge med bla. commentary af instruktør Joe Dante

Fra : Martin Helbo

Dato : 09-05-02 13:32

DVD?
> En søgning på Amazon.com viste at der var 3 film, som der er kommet på
> [...]
Jeg havde kun tjekket future entertainment, dvdoo og bensons world, hvor de
kun havde den første film. Men jeg kan se at i august kommer the new batch

/Martin Helbo
www.thedude.dk