Flinke flinke politi
Fra : NN

Dato : 09-05-02 11:59

Jeg har været lige været ude for de mest overbærende mc betjente, jeg endnu
har mødt. Jeg er på vej til arbejde, for sent på den, og kører ca. 125 ud af
en indfaldsvej til Odense, hvor der er hastighedsbegrænsning på 80 (jaja jeg
ved det er for stærkt osv, men det er jo nok sket for en del af os) så
kigger jeg i sidespejltet, og "bingo" 2 stks hvide hjelme lige bag mig. Jeg
lader den så falde ned til en 80 stykker, og tænker "der røg de feriepenge",
så kører de bare bag mig ca. 500 meter. Min nr. plade er også blevet bøjet
godt, sikkert af nogle møgunger , altså god grund til at stoppe mig. Men
pludselig, efter at have fulgt mig et stykker, så giver de den bare øre, og
forsvinder? så kørte jeg lettet og undrende videre. Måske har de tænkt at
jeg forstod beskeden, hvilket jeg da også gjorde

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 09-05-02 12:33

> forsvinder? så kørte jeg lettet og undrende videre. Måske har de tænkt at
> jeg forstod beskeden, hvilket jeg da også gjorde

Så er det store spørgsmål så, om din hukommelse rækker længere end idag

*evt. kunne det være, at de blev hidkaldt til noget alvorligt, og at det var
derfor, at du slap*

Fra : Jørgen Winther

Dato : 09-05-02 13:16

"Henrik Steen Larsen" <SLEThsl@adslhome.dk> wrote in message
> *evt. kunne det være, at de blev hidkaldt til noget alvorligt, og at det
var
> derfor, at du slap*

Hvad kan vel være mere alvorligt end en overskridelse af hastighedsgrænsen?!
At dømme efter den fokus, emnet har i den politiske debat og i fordelingen
af politiets ressourcer, må fartforbrydelser da nok være den største
potentielle trussel mod vores retssamfund.

--
Jørgen (der efter to år stadig er sur over at have fået en fartbøde på
motorvejen - i øvrigt næsten fri for trafik - efter ca. 40 km diskret civil

Fra : Jack Jensen

Dato : 09-05-02 19:51

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af politiets ressourcer, må fartforbrydelser da nok være den største
> potentielle trussel mod vores retssamfund.

Mord, voldtægt, røveri osv. - En overskridelse af hastigheden er vel ikke en
alvorlig forbrydelse.
- Hvis man vel og mærke overskrider den på lande vej (80) eller motorvej
(110) - hvis forholdene tillader det??
Mvh
Jack
VFR750FK
www.vfr.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 09-05-02 20:35

"Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> wrote in message
> hastighedsgrænsen?!
> Mord, voldtægt, røveri osv. - En overskridelse af hastigheden er vel ikke
en
> alvorlig forbrydelse.

Jeg tror, vi er enige

--
Jørgen

Fra : Pein

Dato : 09-05-02 21:16

"Jørgen Winther" wrote ...

> "Jack Jensen" wrote ...

> Jeg tror, vi er enige

Det går bare ikke at glemme de smileys Jørgen

/Pein

Fra : Jørgen Winther

Dato : 09-05-02 22:37

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in message

> Det går bare ikke at glemme de smileys Jørgen

Nej, det er som om alfabetets 28 bogstaver bare ikke slår til i sig selv -
Dansk Sprognævn burde nok se på dette fænomen

--
Jørgen