NW5.1 og spejl server ?
Fra : Søren Albertsen

Dato : 06-02-01 13:22

Kan en NW SB 5.1 SUITE køre SFT III eller hvad det nu hedder i NW5 (i
NW4.x hed det SFTIII)

Det jeg skal er, 2 ens server der køre spejlet mod hinanden...

Takker...

--
Mvh Søren...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-02-01 22:43

Søren Albertsen <sa@vendata.dk> skrev :

>NW SB 5.1 SUITE
^^

Mon ikke sb = small business er nøglen , jeg tror ikke
den er gearet til det du ønsker, men kig på novell's site
(eller support-siderne)

--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : tbp

Dato : 05-06-01 19:54

Det er et usupporteret produkt på Netware 5.x. Nu om dage skal man have
cluster services. Det kommer bl.a. med i Netware 6 som kommer til
efteråret 2001.

Hilsen

Thomas Petersson
QualityNet