Fællestur i dag fra Odder ( 25 KM syd for ~
Fra : Jess

Dato : 09-05-02 08:43

Hej alle i gruppen.

Hvis der er nogen der vil med på en fællestur i dag kl. 11.30 fra torvet i
Odder er i alle meget velkomne.

Vi er fra Brunhilde-MC Odder , og kører hovedsageligt på japanske sports
maskiner.

Turen er ikke fastlagt endnu, men Mols bjerge, Ebeltoft m.m. kunne være en
mulighed.

Venlig Hilsen

Brunhilde-MC Odder
Webmaster Jess

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-05-02 10:23

Pudsigt, vi har også fællestur fra Odder i dag, samme tidspunkt. Men vi
kører til Himmelbjerget

Har i fået hus igen ?

Vi ses.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jess

Dato : 09-05-02 15:24

Nej desværre ikke endnu, men vi arbejder på en løsning med nogle barakker.

Havde i en god tur?.

PS: skal vi ikke aftale en dag hvor vi kan køre en tur sammen?.

Jess

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-05-02 17:28

Jo, jeg var ikke med på ret meget af turen.

Jeg synes det kunne være en rigtig god idé at køre en fællestur.