Matrox Marvel & Premiere
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 08-05-02 23:31

Hej Gutter!!

Jeg har et Matrox Marvel G400 grafikkort, som umiddelbart virker OK.

Jeg kan importere video, i MJPEG, ved hjælp af Matrox PC-remote, og
jeg kan se det.
Men når jeg åbner klippet i Premiere 6.0, får jeg grøn skærm i
preview-vinduet.
Jeg kan derfor ikke redigere noget, da jeg ikke kan "se" hvad jeg laver.
Premiere virker sådan set godt nok, da jeg både kan klippe, lave vipes,
og eksportere videoen. Men i blinde, da jeg har grøn skærm.
Dette gælder også for Mpeg1 filer.

Jeg køre win98 (Da hardware-kodningen ikke virker i win2000), har
installeret
DirectX 8.0.

Det hele har virket før, men pludselig kom der grøn skærm.

Jeg har prøvet at geninstaleret drivere og progs.

Hvis der er nogle der kender trickset, så er jeg klar på at høre det.

Mvh. GLenn