falsk markedsføring ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-02 23:49

Nu har Telmore indført deres nye system - aflyt telefonsvareren fra
nettet.
I den forbindelse reklamerer de med at man gratis kan aflytte sine
beskeder via nettet. I virkeligheden koster det et abonnement på
15kr/mnd. Er det så ikke ulovligt/falsk markedsføring at kalde det
gratis ?

Jeg er i tvivl om det, for det er jo gratis pr besked når man
abonnerer på svarerfunktionen, men selve adgangen til systemet er jo
ikke gratis!
Telmore mener det er helt iorden at skrive det sådan, personligt
synes jeg det er misvisende - hva siger i ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : TGD

Dato : 09-05-02 11:54

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskeder via nettet. I virkeligheden koster det et abonnement på
> 15kr/mnd. Er det så ikke ulovligt/falsk markedsføring at kalde det

Jamen så er det jo ikke gratis, så det er vist ikke god markedsføringsskik.

Det samme som dig, ring til www.fs.dk de har sikkert masse af klager
liggende i forvejen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-02 15:41