Søges -voksne der bor hjemme?!
Fra : U l r i k J a n t ~

Dato : 08-05-02 22:19

Kan du hjælpe?

-Måske kender du en voksen, der bor hjemme?

Hej;

Vi er tre journaliststuderende fra Danmarks Journalisthøjskole, der er ved
at afslutte syvende og næstsidste semester.

Vi er i øjeblikket ved at lave et TV-projekt, der skal munde ud i en
udsendelse af ca. 25 minutters varighed.
Udsendelsen handler om mænd, der bor hjemme hos deres forældre i en alder,
hvor deres jævnaldrende er flyttet hjemmefra.

Vi søger derfor en mand, der har valgt at være hjemmeboende, og som har lyst
til at fortælle om det. Portrættet skal gøre os og seerne klogere på, hvad
der får nogle til at træffe en beslutning og hvilke fordele og ulemper der
er ved at bo hjemme som voksen.

Hvis du kan formidle en kontakt, hører vi meget gerne fra dig.

Du kan kontakte os på telefon eller via mail.

Med venlig hilsen

Ulrik Jantzen 23246595 ulrik@fotojournalist.dk
Jonas Langvad Nilsson 26701324 jonas@mail.djh.dk
Jacob Staehelin 2627 4942 jacobstaehelin@hotmail.com

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-05-02 22:24

U l r i k J a n t z e n wrote:

> -Måske kender du en voksen, der bor hjemme?

Jeg kan ikke helt se hvad det har med jura at gøre, men her i gruppen
ørdkløver vi, så jeg vil påstå, at de fleste voksne bor hjemme...

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : TN

Dato : 08-05-02 23:06

HAK
> Jeg kan ikke helt se hvad det har med jura at gøre, men her i gruppen
> ørdkløver vi, så jeg vil påstå, at de fleste voksne bor hjemme...
HAK

Jeps... det gør de jo nok.. hvor skulle de ellers bo? Haha. Synes den var
go'
Gad vide om det er noget de lærer på journalist-skolen at skal man lave en
historie skal man bare spørge i alle nyhedsgrupper?!

Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-05-02 23:57

TN skrev:

>Gad vide om det er noget de lærer på journalist-skolen

Ulrik Jantzen har skrevet i debatgrupper i ca. 4 år. Det kniber
ham åbenbart med at lære noget.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-05-02 00:12

Jonathan Stein wrote:

> Jeg kan ikke helt se hvad det har med jura at gøre, men her i gruppen
> ørdkløver vi, så jeg vil påstå, at de fleste voksne bor hjemme...

Vi kan da godt dreje de tre journaliststuderendes indlæg over i en
/lidt/ mere on topic retning. Politiken eller Berlingske Tidende skrev
for et par år siden om italienske mænd, der var uvillige til at flytte
fra mors madlavning og tøjvask. Artiklen var affødt af en mor, der lagde
sag an mod sønnen for at få ham til at flytte. Så vidt jeg husker, blev
sønnen - der var i 30'erne - dømt til at skulle flytte.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-02 23:41

Kim Ludvigsen <Ludvig@mail.dk> wrote in

> en mor, der lagde
> sag an mod sønnen for at få ham til at flytte. Så vidt jeg
> husker, blev sønnen - der var i 30'erne - dømt til at skulle
> flytte.

Jubii - flink mor, kvik søn ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/