Geforce 2 Deluxe problemer
Fra : Black Rose

Dato : 21-11-00 22:53

Til de kloge, her er nogle spørgsmål.

Spørgsmål 1:
Jeg har nogle problemer, mit Geforce kommer kun op på 29 FPS i UT i
1024x768x32, hvorfor kun så lidt?
Spørgsmål 2:
Desuden I 1600x1200x16 36 FPS, burde den ikke være højere eller er det
normalt?
Kortet er ikke OC.
Jeg har prøvet at bruge de nyeste drivere fra Nvidia også Detonator 3, og
Asus 5.33a og Asus Beta drivers til WinME.
Spørgsmål 3:
Er en score på 6077 i 3Dmark 2000 ok eller, hvad? Jeg har ikke kunne logge
på deres hjemme side og compare?
AGP er sat til 4x i Bios og fast write slået fra, ellers går PC'en ned.

Specs. er således
AMD Athlon 750 MHz
Asus K7V MB med 1007 Bios version
160 MB ram PC100 Sdram(2x64, 1x32)
Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32Ram Tv-tuner
Windows ME styresystem

Tak på forhånd.

Fra : Vangok

Dato : 24-11-00 07:36

Black Rose skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Asus K7V MB med 1007 Bios version
>160 MB ram PC100 Sdram(2x64, 1x32)
>Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32Ram Tv-tuner

Hejsa. Ca. 6000 3DMarks er vist en OK score. Det får jeg også selv med en
Duron+ASUSV7700Deluxe (64MB). Men de 29 frames som du får i UT, er helt ved
siden af. Jeg har ihvertfald en langt højere fps i UT, QuakeIII og lign.
Løsningen har jeg godt nok ikke.
M.V.H. Trolle.

Fra : Black Rose

Dato : 25-11-00 15:47

Jeg har ellers set at scoren for en PC som min ligger på 6700- 7200 i
3Dmark2000??

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 26-11-00 01:33

Du har hentet det nyeste patch til UT? Prøv også at se om du har sat noget
antialising inde i settings under dit geforce.
Og installer de nyeste drivere til dit geforce... jeg anbefaler 6.34 (7.17
er MEGA langsom) http://www.3dchipset.com/beta/nvidia/list.html <------
liste til drivere

--

Med venlig Hilsen / Best Regards
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-11-00 20:28

Har du prøvet at installere driver til chipsettet på bundkortet ? VIA4in1
vist nok version 4.24.
Og drivere til agp porten, vist nok version 4.03.

De ligger på
< http://www.asus.com/Products/Motherboard/driver.html >

Hvis serveren ikke er nede, de bliver nemlig hacket for vildt lige for tiden

Jeg kan godt uploade dem, til min egen hjemmeside hvis du vil...

/Mikael

Fra : Black Rose

Dato : 28-11-00 17:33

Hvad ligger jeres score på i 3DMark 2000??