Uoriginal udstødning larmer
Fra : Niels Lehmann-Poulse~

Dato : 08-05-02 19:37

Hej NG

Efter at have læst en test af 16 udstødninger i bladet bike, valgte Jeg at
købe et Leo Vince
udstødning til min Yamaha SZR660. Den gode Leo havde godt nok (ligesom alle
andre
fabrikanter af udstødning) ikke lige et de passede på en SZR, så jeg købte
et til en YZF
600 thundercat. (de to cykler skal af med stort set den samme mængde luft
kubik og omd/
min. taget i betragtning). Ifølge Bike skulle Leo's udstødning være lydsvag
i forhold til
feks. Micron (som Jeg også har prøvet). Men nej - Det larmer heeeelt vildt
!!

Spørgsmål til NG :

Kan det virkelig passe at alle de Leo Vince Race udstødninger der er i
MC-Nøglen er
ikke godkendte til racer brug ? Hvorfor bliver man ikke gjort opmærksom på
dette ?

Hvorfor er de godkendte Leo Vince udstødninger ikke med i MC Nøglen ?

Kan jeg lave en dæmper, eller skal Jeg bare kaste mit nye fine udstødning i
havnen ?

MVH Niels L-Poulsen

PS : Er lyden ok når den kan trigge tyverialarmen i biler når man kører
forbi dem ?