Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis reklame
Fra : Sandra Larsen

Dato : 08-05-02 20:36

Hej!!

Er du med i en klub eller en forening, og kunne i tænke Jer noget gratis
reklame??

Jeg skriver på vegne af SFDN.dk - Støtteforeningen For Danske Netparties.
Som navnet nok siger, er vi en forening, der kæmper for at danske netparties
kan overleve. - Naturligvis på den betingelse, at det foregår på lovlig
vis!!

Vi har efterhånden en del medlemmer, og mange af disse er computer klubber /
netparty-arrangører.
Vi har tidligere formidlet kontakten mellem arrangørerne og forskellige
klubber, som afholdte foredrag til netparties.
Det har været så stor en succes, at vi dannet et "Foredragshold".
Dvs. et hold af forskellige klubber / firmaer, som har muligheden for at
komme ud til forskellige netparties og fortælle om deres produkt eller deres
klub.

Har din klub eller virksomhed lyst til at være med??
Jeres klubnavn eller firmanavn bliver skrevet på en liste, som er
tilgængelig for alle vores medlemmer.
På listen vil der stå følgende:

Klubnavn / firmanavn

- Kort beskrivelse af klubben eller firmaet.

- De emner klubben / firmaet ønsker at snakke om.

- Evt. kommentar.

Hvad får I ud af det??
I får mulighed for gratis reklame. Ganske simpelt.
Der er mulighed for at fortælle om alt mellem himmel og jord; vi skal blot
vide på forhånd hvilke emner I ønsker at berøre, så vi er sikre på, at I når
det rigtige publikum, og at vores medlemmer får de rigtige foredragsholdere.

Vi har medlemmer i hele Danmark, og derfor har vi også foredragsholdere i
hele Danmark. Man bliver ikke inviteret til et arrangement i den anden ende
af landet, medmindre man ønsker det.
Arrangørerne har mulighed for at invitere foredragsholdere, så man har altså
mulighed for at sige ja tak eller nej tak til hvert enkelt arrangement.

Ligeledes kan man til enhver til framelde sig Foredragsholdet.

Hvis I ønsker at være med på Foredragsholdet, kan I kontakte mig pr mail:
twig@sfdn.dk (Skriv venligst "Foredragsholdet" som emne).

Ønsker I at vide mere om SFDN, vil jeg anbefale at I kigger på www.sfdn.dk.
Men I er naturligvis og velkomne til at kontakte mig.

Venligst

Sandra Loretta Larsen
Formand, SFDN

Fra : Madsen

Dato : 08-05-02 22:01

Sandra Larsen skrev:

> Er du med i en klub eller en forening, og kunne i tænke Jer noget
> gratis reklame??

Var det ikke et sådant indlæg der burde høre hjemme i news.dk.opslag i
stedet? <http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag>

Madsen.

Fra : Sandra Larsen

Dato : 08-05-02 22:12

> Var det ikke et sådant indlæg der burde høre hjemme i news.dk.opslag i
> [...]

Der er indlægget skam også. Jeg synes bare at alle bør have muligheden for
at være med, så derfor har jeg skrevet indlægget på nogle forskellige
grupper.

Sandra Loretta Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-02 22:28

Wed, 8 May 2002 23:11:39 +0200, skrev "Sandra Larsen"
<twig@sfdn.dk>:

>Der er indlægget skam også. Jeg synes bare at alle bør have muligheden for
>at være med, så derfor har jeg skrevet indlægget på nogle forskellige
>grupper.

Det er bare ikke tilladt iflg. netiketten på
http://www.usenet.dk, så du ved gentagelsestilfælde risikerer du
en abuseklage til din udbyder og dermed få cuttet din
internetforbindelse.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Sandra Larsen

Dato : 08-05-02 23:46

> [...]
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Jeg forstår din irritation, og jeg beklager virkelig meget.

Selvom det var i den bedste mening, så har du ret; - ikke det rette sted at
smide denne besked

Sandra

Fra : Culpa Mea

Dato : 09-05-02 10:33

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Det er bare ikke tilladt iflg. netiketten på
> http://www.usenet.dk, så du ved gentagelsestilfælde risikerer du
> en abuseklage til din udbyder og dermed få cuttet din
> internetforbindelse.

Du tror stadig fuldt og fast på at en ISP vil "cutte" ens forbindelse
pga et par indlæg som strider imod 'netiketten'?

Ikke desto mindre er indlægget blevet postet og må siges at have opnået
stor reklame til fordel for forfatteren.

Hvis du havde modstået din indre trang til "overskægsbasunering" havde
indlægget sandsynligvis ikke haft den ønskede virkning.

~culpa~

**//..anymitet er Gud

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 13:18

Culpa Mea skrev:

> Ikke desto mindre er indlægget blevet postet og må siges at have
> opnået stor reklame til fordel for forfatteren.

Derfor skal forfatteren alligevel gøres opmærksom på at indlægget
ikke hører hjemme i de grupper vedkommende har sendt til. Hvis ikke
vedkommende opdager at den er gal, så gentages succesen næste gang
og trækker temmelig sikkert en masse andre med som også har lyst til
at reklamere for alt muligt ragelse i grupper som intet har med
emnet at gøre.

> Hvis du havde modstået din indre trang til "overskægsbasunering"
> havde indlægget sandsynligvis ikke haft den ønskede virkning.

Det har intet med "overskægsbasunering" at gøre, men derimod et
ønske om at grupperne holdes nogenlunde rene for indlæg som intet
har med gruppens emne at gøre, men hvis du virkelig ønsker at
grupperne kommer til at ligne en reklamesøgle med jævnlige indlæg
fra mennesker med religionsforstyrrelser, som også rammer mange
grupper, så forstår jeg godt dit udsagn.

Fut: news:dk.admin.netikette hvor debatten hører hjemme.

Madsen.

Fra : Culpa Mea

Dato : 09-05-02 18:29

[klip argumentation]

Lad mig starte med at sige at jeg selvfølgelig er helt enig med dig.
Problemet er at jeg igennem lang tid har opbygget en relativ stor
følelsesmæssig vrede og irritation op over Knud G Elletofts diverse
restriktive og krænkende indlæg som jeg ser figurerer i stort set
samtlige sunsite supported grupper på linie med netop den såkaldte spam
manden tilsydenladende kæmper for at begrænse.
Faktisk lader det til at de eneste grupper som denne notoriske "netcop"
har måtte opgive/lade være (manglende interesse?) er dk.fritid.bil og
alt.dk.warez (som vist i øvrigt ikke støttes af sunsite). I disse
grupper eksisterer en lidt forfriskende anarkistisk men stadig ordnet
"jargon". Til
trods for at alle ikke overholder den satans netikette, kommer meningen
igennem uden problemer og de forskellige citatteknikker respekteres
på fornuftigt plan; "syndere" skræmmes altså ikke til Langbortistan
grundet tromlende indlæg fra denne idiot og hans slags.

....yade yade. Jeg har ikke længere kunne styre min irritation og
har derfor grebet til noget så banalt som provokationen mod de værste
netcops. Det står folk frit at smide mig i deres killfilter eller klage
til mailgate, men det vil ikke ændre min holdning.

> Fut: news:dk.admin.netikette hvor debatten hører hjemme.

Ja, ville gerne men Mailgate understøtter ikke dette.

~culpa~

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-02 18:47

Thu, 9 May 2002 17:28:40 +0000 (UTC), skrev "Culpa Mea"
<ishallreign@adoption.com>:

> [...]
>følelsesmæssig vrede og irritation op over Knud G Elletofts
>restriktive og krænkende indlæg som jeg ser figurerer i stort set

Brug en newsreader og sæt et kilfilter på mig og der iøvrigt et
par hundrede dk.*-grupper, jeg ikke følger med i.

Iøvrigt ønsker jeg blot at folk overholder netiketten, hvilket er
til alles bedste.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-02 18:58

<ishallreign@adoption.com>:

>samtlige sunsite supported grupper

Hvis du ikke vil bruge en newsreader og slå mig ihjel der, så kan
du se en liste over de grupper, jeg følger med i.

<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/div/gruppeliste.htm>

Så kan du jo undgå disse grupper, skulle jeg dukke op i grupper,
der ikke er nævnt der, så skyldes det at indlæg er X-postet.

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 18:52

Culpa Mea skrev:

> Ja, ville gerne men Mailgate understøtter ikke dette.

Må jeg foreslå en newsreader?

I stedet for at komme med næsten nøjagtig samme forklaring, så vil
jeg i stedet tillade mig at sende dette link, som jeg er 100 % enig
i. <http://makeashorterlink.com/?F3EC226D>

Madsen.

Fra : EH

Dato : 18-05-02 16:17

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<Xns9209CA26A1D1Fcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>...

> Må jeg foreslå en newsreader?

Bortset fra ingen danske nyhedsudbydere respektere privatlivets fred,
og insistere på at afsløre folks IP numre i headerne.

(Hvorfor vil du det: Irrelevant. Jeg har fx osse lov til at have
hemmeligt telefon nummer )

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 16:48

EH skrev:

> Bortset fra ingen danske nyhedsudbydere respektere privatlivets fred,
> og insistere på at afsløre folks IP numre i headerne.

Åh herregud da.
Så kunne du jo f.eks. vælge at bruge en forbindelse der kører med
dynamisk IP, så du ikke har den samme adresse hver gang du er på det
store farlige Indernet.

Fut til news:dk.admin.netikette igen, da debatten ikke hører hjemme i
denne gruppe.

Madsen.