Hven
Fra : lise hansen

Dato : 08-05-02 18:38

Min mand og jeg vil gerne en smuttur til Hven, men hvordan kommer man
dertil, efter de har indstillet flyvebådene? Er der slet ingen mulighed for
at komme fra København til Hven?

Fra : Jørgen Ravn

Dato : 08-05-02 21:58

Spar shipping har en gang i mellem sejlture til Hven.
Se mere her:
http://www.spar-shipping.com/sparshipping/pages/hven.htm

Med venlig hilsen Jørgen

Fra : J W Nielsen

Dato : 09-05-02 07:57

"lise hansen" <lisemargit@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Min mand og jeg vil gerne en smuttur til Hven, men hvordan kommer man
> dertil, efter de har indstillet flyvebådene? Er der slet ingen mulighed
for
> at komme fra København til Hven?

Hej !
Mener der er en regulær forbindelse mellem Landskrona og Hven...
Så er det vel bare toget via Malmø eller Helsingborg til Landskrona !

Jørgen Wulff Nielsen

"Man skal altid starte dagen med et smil - så er det da overstået"
W.C.Fields

Fra : J W Nielsen

Dato : 09-05-02 08:03
Fra : Emil Jelstrup

Dato : 11-05-02 16:21

lise hansen wrote:

> Min mand og jeg vil gerne en smuttur til Hven, men hvordan kommer man
> dertil, efter de har indstillet flyvebådene? Er der slet ingen mulighed for
> at komme fra København til Hven?

Øresundstoget går direkte fra København til Landskrona - find køreplanen på
http://bahn.hafas.de/english.html. Normalpris København - Landskrona (med
eller uden skift I Malmö) er 93 danske kr. pr person pr vej.

Fra Landskrona kan du så tage Ventrafiken til Hven - se
http://www.ventrafiken.se.

//Emil Jelstrup

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 11-05-02 17:47

On Sat, 11 May 2002 17:20:55 +0200, Emil Jelstrup <emj@postkasse.net>
wrote:

> [...]
>eller uden skift I Malmö) er 93 danske kr. pr person pr vej.
>
>Fra Landskrona kan du så tage Ventrafiken til Hven - se

Eller - hvis man er så heldig at være i København den rette dato -
spare den lange omvej og tage med Spar Shipping direkte fra Nyhavn.
http://www.spar-shipping.com/sparshipping/pages/hven.htm

Lars