Billeder
Fra : m.grewy

Dato : 08-05-02 17:54

Nu er der squ kommet billeder fra H-dag og P-dag.
Og Jes Vestrevang du sidder og sover begge steder :)

http://www.mc-chaufforerne.dk

Michael

Fra : Pein

Dato : 08-05-02 22:09

"m.grewy" wrote ...
> Nu er der squ kommet billeder fra H-dag og P-dag.
> Og Jes Vestrevang du sidder og sover begge steder :)

Han er en fredelig fyr.

/Pein
(Der ikke har deltaget siden jeg flyttede til Jylland. Hvad vil Armand kalde
det? Bælt-forgudelse?)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-05-02 17:49

m.grewy wrote:

> Nu er der squ kommet billeder fra H-dag og P-dag.
> Og Jes Vestrevang du sidder og sover begge steder :)

Nix! Mønstret i bartræets årer var skam bare _meget_ interessant og straks
konkluderer folk en masse.. *tsk-tsk* ...men det _var_ altså også sent

Nu er der jo heller ikke lang tid til k-1-dag!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Pein

Dato : 09-05-02 21:10

"Jes Vestervang" wrote ...
> Nu er der jo heller ikke lang tid til k-1-dag!

Er det en BMW ting eller...?

/Pein

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-05-02 21:28

Pein wrote:

> "Jes Vestervang" wrote ...
>>
> Er det en BMW ting eller...?

Har du slet ikke fulgt med her i ng'en?
Det var jo oprindeligt meningen at der skulle afholdes lidt øldrikning +
dæksparkning i anledning af årets første Karoline-møde, men da det ville
drukne i konfirmationsarrangementer blev det flyttet en måned frem - altså
den sidste weekend i maj. "-1" fordi ølsparkningen jo skulle være aftenen
før

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-05-02 07:55

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> den sidste weekend i maj. "-1" fordi ølsparkningen jo skulle være aftenen

Øvs, det sidder jeg i flyveren over Atlanten Men det klarer jeg vel nok
må have til gode at møde nogle af jer som har været behjælpelig med en
del spørgsmål efterhånden..

/Rune

Fra : Armand

Dato : 10-05-02 08:59

RuneR (TDM850) <ruro@get3net.dk> skrev i en

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Øvs, det sidder jeg i flyveren over Atlanten

Du udvider godtnok begreberne her!
ATLANT-SKRÆKKER!

--
Armand.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-05-02 11:21

> øldrikning +
> frem
> være
>

> Du udvider godtnok begreberne her!
> ATLANT-SKRÆKKER!

høhø, jeps billetten koster bare lige en anelse mere over den store dam....

Rune

Fra : Kenneth T

Dato : 10-05-02 21:45

> høhø, jeps billetten koster bare lige en anelse mere over den store
dam....

...og så får man ikke engang sin MC med :)

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 10-05-02 12:00

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den sidste weekend i maj. "-1" fordi ølsparkningen jo skulle være aftenen

Damn. Der sidder jeg i en flyvepjevert på vej hjem fra USA.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-05-02 13:01

"Jesper Hvalsøe" <jhva@int.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Damn. Der sidder jeg i en flyvepjevert på vej hjem fra USA.

Så kan vi da lige vinke til hinanden...

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 11-05-02 11:37

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Hvalsøe" <jhva@int.tele.dk> skrev i en meddelelse

> altså
> aftenen

> Så kan vi da lige vinke til hinanden...

Jeg skal nok hilse.

Når de andre spørger hvad jeg vinker af, må jeg bare sige , at der var en
anden motorcyklist.

Jesper Hvalsøe
GS750
GSX 1100

Fra : Armand

Dato : 11-05-02 15:23

> "RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal nok hilse.
> Når de andre spørger hvad jeg vinker af, må jeg bare sige , at der var
> en anden motorcyklist.

GRILL

--
Armand.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-05-02 22:46

> Jeg skal nok hilse.
>
> Når de andre spørger hvad jeg vinker af, må jeg bare sige , at der var en
> anden motorcyklist.

hæhæ, god flyvetur

Løftet ventre fra Rune

Fra : Pein

Dato : 10-05-02 18:48

"Jes Vestervang" wrote ...
> Har du slet ikke fulgt med her i ng'en?

Jeg springer da over en del må jeg indrømme, så når trådene forgrener sig,
går jeg glip af noget.
Den der mega wheelie tråd læste jeg f.eks. slet ikke, og den har nok handlet
om andet end wheelies.

> - altså den sidste weekend i maj. "-1" fordi ølsparkningen
> jo skulle være aftenen før

Jamen det kan da godt være jeg kan sparke til et par øl den dag. Jeg skal
vistnok ikke ud at smadre offroadere i slutningen af maj.

Nu skal jeg ud at lave lidt hjemmesløjd efter sidste smadretur.

/Pein

Fra : Søren Lindholt

Dato : 12-05-02 22:07

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er der squ kommet billeder fra H-dag og P-dag.
> Og Jes Vestrevang du sidder og sover begge steder :)
>
> http://www.mc-chaufforerne.dk

Yeeah, og motortosserne er også med på dem fra P-dag...
På næste ukompromitterende vis...

S.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-05-02 09:22

Søren Lindholt <lindholt@person.dk> wrote in article
<3cded8ce$0$198$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> "m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> Yeeah, og motortosserne er også med på dem fra P-dag...
> På næste ukompromitterende vis...

*suk*....

Jeg havde ellers lovet Maria at jeg ikke ville optræde uden tøj på i
offentlighed længere, men jeg kunne da ikke vide at der lå et kamera klar
under baren, da jeg var nede at hente cola'er...

--
Mikkel

Fra : m.grewy

Dato : 13-05-02 13:29

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in

> Jeg havde ellers lovet Maria at jeg ikke ville optræde uden tøj på i
> offentlighed længere, men jeg kunne da ikke vide at der lå et kamera klar
> under baren, da jeg var nede at hente cola'er...

Nej men sådan er det ude ved os,
Der ligger næsten altid et kamera klar til sjove (grimme) ting :)

Michael