Skifte fra abn. til taletidskort????
Fra : Ole Bay Olsen

Dato : 08-05-02 16:52

Kan det lade sig gøre at skifte fra abn. til taletidskort på en mobiltlf.,
eller er man altid bundet til abonnement.?
Altså ikke noget med at købe ny mobilos.............

MVH
Ole Bay Olsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-05-02 17:03

Ole Bay Olsen wrote:
> Kan det lade sig gøre at skifte fra abn. til taletidskort på en
> mobiltlf., eller er man altid bundet til abonnement.?
> Altså ikke noget med at købe ny mobilos.............

Du opsiger dit abb. og køber en startpakke til taletid. Hvis din tlf er
under 6 mdr er du bundet til samme tlfselskab. Er den over 6 mdr, kan du få
simlock-koden oplyst fra din operatør, og du kan herefter bruge hvilken som
helt operatør.

Hvis du vil beholde dit nuværende nummer, skal du ikke opsige dit abb. men
istedet få Telmore, Club blahblah eller Tiscali (der er vist ikke flere er
der?) og du kan få dit nummer flyttet over til en af disse
"internettaletid"s operatører.
Vil du have et "rigtigt" taletidskort, er der så vidt jeg ved ikke mulighed
for at beholde dit nummer.
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Bomber

Dato : 08-05-02 18:16

> [...]
> "internettaletid"s operatører.
> Vil du have et "rigtigt" taletidskort, er der så vidt jeg ved ikke

Tja, der er jo også Tele2, hvor man får 10 øre pr. min., når du bliver
ringet op. Det er et "rigtigt" taletidskort, hvor man køber et skrabekort
hos Q8 eller et af de mange andre steder (man kan også betale det over
fastnetregningen, hvis man er kunde hos dem). Her mener jeg faktisk også, at
man kan flytte sit nummer over til, men er ikke helt 100%.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-05-02 10:49

in article abd72h$6lg$1@sunsite.dk, Bomber at bo_erikstrup@hotmail.com wrote
on 08/05/02 19:15:

> [...]
> fastnetregningen, hvis man er kunde hos dem). Her mener jeg faktisk også, at
> man kan flytte sit nummer over til, men er ikke helt 100%.

Husk, at dine telefonnumre sandsynligvis er på dit nuværende simkort, og når
du flytter selskab, vil din telefonbog være gone forewer med mindre du
flytter den til din telefons interne.

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Niels H.

Dato : 09-05-02 09:42

"Ole Bay Olsen" <olebay@post1.tele.dk> wrote in message
> Kan det lade sig gøre at skifte fra abn. til taletidskort på en mobiltlf.,
> eller er man altid bundet til abonnement.?
> Altså ikke noget med at købe ny mobilos.............

Jeg ved at det kan lade sig gøre at skifte fra taletid til abn. Det gjorde
jeg hos Sonofon. Men det kan ikke lade sig gøre omvendt. Det kunne "teknisk
ikke lade sig gøre" var deres svar...

--
Niels Henriksen
Tjen penge på nettet: http://www.tigernet.dk