??? DFM Nummerplade ramme ???
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-05-02 16:26

Hej .

Hvad bliver det til med de nummerplade rammer, hvis der går ret meget
længere tid, bliver det jo ikk' til noget ? !!

Jeg er mest stemt for den "dyre" løsning,og så få en plade ramme inden for
overskuelig tid (14 dg. til tre uger, fra nu af )

Ps. en af dem der _har_ smidt pengene ind på Mortens konto :
http://starchild.dk/konto.jpg
--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 08-05-02 16:51

Ja, jeg er skam også frisk, men den hænger hos Morten Dahl.. som ikke er så
god til at opdatere om hvad hulen der sker !
er for øvrigt blevet opdateret nu: http://starchild.dk/konto.jpg
Morten Dahl ?!

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-05-02 16:47

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg er mest stemt for den "dyre" løsning,og så få en plade ramme inden for
> overskuelig tid (14 dg. til tre uger, fra nu af )

Enig - lad os bare få dem lavet, hvor vi kan, snarere end hvor det kunne
have været smart, hvis det kunne have ladet sig gøre...

--
Jørgen
Trophy 1200 '94

Fra : Niels S.

Dato : 08-05-02 20:51

Dennis Hellan Pedersen skrev

> [...]
>
> Jeg er mest stemt for den "dyre" løsning,og så få en plade ramme inden for
> overskuelig tid (14 dg. til tre uger, fra nu af )

Enig! Glem det der med Dahl - hvis manden ikke kan skaffe et svar
umiddelbart, så må vi andre bare
videre med den dyrere løsning :-|

> Ps. en af dem der _har_ smidt pengene ind på Mortens konto :

Og jeg har af samme årsag ventet med min indbetaling.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 10-05-02 11:51

On Wed, 08 May 2002 17:26:01 +0200, Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Jeg er mest stemt for den "dyre" løsning,og så få en plade ramme inden
> for overskuelig tid (14 dg. til tre uger, fra nu af )

Jep - jeg er med på de "dyre"... Bare vi får dem inden sæsonen er slut
(tm CV. Jørgensen)

--
/Jesper
Med nyvasket og nypudset CBR600 som er træt af at ejeren skal arbejde...

Fra : Peter J

Dato : 10-05-02 18:21

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> overskuelig tid (14 dg. til tre uger, fra nu af )
>
> Ps. en af dem der _har_ smidt pengene ind på Mortens konto :

Nu vil jeg også gerne til at reklamere for DFM !
Jeg har godtnok også vinter-forsikring, men vil helst køre om sommeren !

Peter
CBR 1000 F