Roger Waters - In the flesh
Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 11:44

Har nogen hørt subj?
Skal den købes?
Stålanden

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-02-01 12:25

In an article of 6 Feb 2001 Stålanden wrote:

> Har nogen hørt subj?
> Skal den købes?

Ikke nødvendigvis. Du kunne jo ønske dig den til fødselsdag eller noget.
Okay, så er der selvfølgelig nogen andre, der skal købe den, men så er
det i hvert fald ikke dig.

--
Uffe Holst

Fra : Ronja

Dato : 06-02-01 12:31

Hvis man ikke har noget at sige, behøver man så?

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-02-01 14:24

In an article of 6 Feb 2001 Ronja wrote:

> Hvis man ikke har noget at sige, behøver man så?

Nej, du er skam velkommen til at tie stille.

--
Uffe Holst

Fra : Broder Salsa

Dato : 06-02-01 14:34

"Stålanden" <staalanden@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen hørt subj?
> Skal den købes?
> Stålanden

Ikke med mindre at du er stor Waters fan. Jeg er en _ivrig_
lytter af Pink Floyd, men subj siger ikke mig noget !

--
sals

Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 18:08

On Tue, 6 Feb 2001 14:33:41 +0100, "Broder Salsa" <b@sal4r65sa.dk>
wrote:

>"Stålanden" <staalanden@jyde.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ikke med mindre at du er stor Waters fan. Jeg er en _ivrig_
>lytter af Pink Floyd, men subj siger ikke mig noget !

Ok tror jeg springer over.
Thnx for de sparede moneter.
Stålanden

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-02-01 21:09

> Ok tror jeg springer over.

Hold it, hold it!!! Det hvad jeg har hørt indtil videre lyder egentlig meget
godt, men jeg vil ikke begynde at skrive stolpe op og stolpe ned for at
beskrive det. Køb den hvis du kan lide RW solo, for det er IMO den stil der
dominerer. Det eneste der irriterer mig lidt er at han er ved at blive
gammel - det lader til (eller det kan være sådan han vil have det?) at hans
stemme ikke kan klare den kompleksitet længere som han lagde for dagen i
Wall og Final Cut tiderne, hvor sangene nærmest løber over af følelser.
Stemmen passer dog stadig fint til f.eks. Dogs, som er noget mere lige ud ad
landevejen. Tag dog i det mindste et smuglyt på Amazon.

Som altid med musik er det en smagssag, og heller ikke alle Pink Floyd /
Roger Waters lyttere/fanatikere er enige om hvad der er bedst.

Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 21:13

On Tue, 06 Feb 2001 20:09:16 GMT, "Kim Petersen" <kems@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Som altid med musik er det en smagssag, og heller ikke alle Pink Floyd /
>Roger Waters lyttere/fanatikere er enige om hvad der er bedst.

Har lyttet. Tror stadig jeg springer over.
Ihvertfald til den kommer på bud.

Stålanden

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 07-02-01 16:01

"Stålanden" <staalanden@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen hørt subj?
> Skal den købes?

IMHO er det en fremragende plade, men nu er jeg også mere tilhænger af RW
end det nye PF. Han spiller mange af de gode gamle PF sange som Set The
Controls og det er en fryd at høre RW synge; jeg savner hans stemme på PF's
liveplader.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)