Val de Vienne
Fra : Mureren

Dato : 08-05-02 13:54

Her ligger der lidt video fra Frankrig....
Jeg hørte jo ikke til de hurtigste dernede, men havde tider på 2.08 til
slut..
De bedste tider findes i Session3divx.avi, så den vil jeg foreslå til
download...
(ham der kører foran mig i sort er Ole Svendsen (Kim Phillips's mekaniker),
og ham kunne jeg ikke følge med når han ellers gav den gas

62.243.97.207
val / devienne

Sidder på en 1024/256, så hastigheden er ikke den vildeste,
Der er tre filer, og de fylder fra 120-180MB
Afspilles med DIVX5.0Bundle.exe, som også kan findes på ftp'en

Mureren
(måske Jørund ville ha' dem liggende kortvarigt ?)

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 08-05-02 15:38

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mureren
> (måske Jørund ville ha' dem liggende kortvarigt ?)

Jeg kan ikke få lov at komme på. Har du grænser på antal sessions?
Mvh
Anders O

Fra : Mureren

Dato : 08-05-02 19:18

> Jeg kan ikke få lov at komme på. Har du grænser på antal sessions?
> Mvh
> Anders O

Ja, men den er sat til 4 sessions, og der er lige nu 1 den henter....
Så det burde være muligt..

Men ellers er her et andet link...

http://vanadium.prg.dtu.dk/~pmc/thomass/session3divx.avi
(nettet er ved at blive renoveret, men der burde være en OK båndbredde)

Mureren

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 09-05-02 20:22

> [...]
>
> http://vanadium.prg.dtu.dk/~pmc/thomass/session3divx.avi
> (nettet er ved at blive renoveret, men der burde være en OK båndbredde)

Det kører så vældig
Hjemmesiden virker tilgengæld ikke for godt, jeg kan ihvertfald ikke se
nogen billeder?
Mvh
Anders O, der er specielt interesseret, da han selv er ingeniør studerende

Fra : Mureren

Dato : 09-05-02 20:52

> [...]
> Mvh
> Anders O, der er specielt interesseret, da han selv er ingeniør studerende

Aner ikke hvad der er galt med hjemmesiden, jeg kan heller ikke se
billederne...
Jeg har bare fået lov at have videoerne liggende der lidt af en kammerat
(1024/256 er ikke meget)

Mureren
(der også er byggetekniker, men langt fra at være ingeniør...)