Alu til at sætte uden om en udstønning der~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 08-05-02 13:34

Hej, jeg har hørt at man kan købe noget alu halvslåle eller ligende til at
sætte uden om sin udstødning men kan ikke finde det nogle steder :(
Nogle der ved hvor eller hvordan ?

MVH

Lars Bisgaard

Honda CBR 600

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-05-02 15:43

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg har hørt at man kan købe noget alu halvslåle eller ligende til at
> sætte uden om sin udstødning men kan ikke finde det nogle steder :(
> Nogle der ved hvor eller hvordan ?

Jeg mener jeg har set det hos MandP.com, men jeg er ikke helt sikker på at
det var der.

Rittig

Fra : Jan Jespersen

Dato : 08-05-02 22:46

Nu ved jeg ikke om jeg har forstået dig rigtigt men hvis det kun er
potten der er blevet grim kan man godt køre et stykke alu gennem en
rundemaskine og lave en kappe undenom den gamle potte.

Hvis potten er rund og uden bøjninger tager det ikke lang tid at lave.

Hvis du bor i nærheden af Fredericia kan jeg godt lave et rør til dig.

Mvh.Jan

janjespersen@mail.dk