Hvad er fordelene ved at bruge ren Java/se~
Fra : a

Dato : 08-05-02 10:42

Til opbygning af et nyt system overvejer jeg i øjeblikket, hvorvidt det er
mest hensigtsmæssigt at bruge ren Java/servelets frem for ASP og diverse
scripts.

Kravet til mit nye system er at klienten skal være tynd og browserbaseret,
således at der ikke skal foregå installation. Endvidere skal databasen -
MS-SQL-server - ligge centralt på en server (windows). Userinterfacet er
relativt simpelt og der er ingen advancerede hardwarekald m.v.

Hvad er fordelene ved at bruge ren Java/servlets fremfor ASP/script ?

Venlig Hilsen Michael

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-05-02 11:09

"a" <mal@proinvent.dk> writes:

> Til opbygning af et nyt system overvejer jeg i øjeblikket, hvorvidt det er
> mest hensigtsmæssigt at bruge ren Java/servelets frem for ASP og diverse
> scripts.

Overvej JSP. Det ligner ASP til forveksling bortset fra at det
underliggende sprog er Java. Det kan herudover udvides med diverse
taglibs som tilfoejer ekstra funktionalitet i form af nye tags.

Ret fikst.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn