konstruktion af beton gulv
Fra : Jan Holm

Dato : 08-05-02 08:53

Hvordan gøre dette korrekt.

Jeg er ved at grave ud i den gamle stald (50 kvm). Det er ikke til
beboelse men det skal være iorden. Regner med at grave ca 30 cm ud.

Hvor meget, hvad og i hvilken rækkefølge kostrueres det nye gulv.

Beton
Sand
Lega
Gulvflamingo
Dampspærre

Nogle bud.

Mvh
Jan Holm

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 08-05-02 13:51

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beboelse men det skal være iorden. Regner med at grave ca 30 cm ud.
>
> Hvor meget, hvad og i hvilken rækkefølge kostrueres det nye gulv.

Kig på www.aalborg-portland.dk under "brugerservice" => "Gør det selv" der
kan du se vejledninger til de fleste støbeopgaver. Desuden har de en "mængde
beregner" der kan fortælle dig ret præcist hvor meget du skal bruge af
"rå-stoffer"

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Karen Aggerholm

Dato : 12-05-02 18:49

Hej!

Vi er selv ved at ombygge garagen til to værelser, og deri skal vi lave
gulv.. vi har gjort følgende...:

Først sand, dernæst styrolit (gulvflamingo), Armeringsjern, beton, filt og
til sidst gulvbrædderne...

Mvh. Karen

Jan Holm <audio@parkholm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B8FEA5E5.59A40%audio@parkholm.dk...