Køb af kåbe i Tyskland
Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 08-05-02 08:18

Hej med jer

Jeg overvejer at købe en GS500. Jeg vil sætte en TCP kåbe på. Er der nogen,
der har erfaring med at købe kåbe i Tyskland, så prisen forhåbentlig kan
være en anden end de 7600 kr. som den koster i Danmark.

Jeg har forgævet søgt hos Louis og Polo.

Hilsen
Bo Stilling Christiansen
DT-250-MX - fjern de to dyr i mail adressen

Fra : Henry

Dato : 08-05-02 19:10

"Bo Stilling Christiansen" <musboc@katsonofon.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> være en anden end de 7600 kr. som den koster i Danmark.
>
> Jeg har forgævet søgt hos Louis og Polo.

Jeg kan selvfølgelig ikke afvise at du kan finde noget billigere udenfor DK,
men jeg brugte meget tid på at finde en TCP kåbe til fruens GS500 sidste år
i udlandet, det lykkedes ikke i hverken, spanien, frankrig, holland, sverige
eller tyskland, derimod var den billigere i UK hvor de altså bare kører i
den forkerte side.

Men sig endelig til hvis du finder noget.
Henry (www.vfr.dk)

Fra : Winnie Kristiansen

Dato : 09-05-02 21:32

Hej Bo

Prøve M&P i UK på www.mandp.com

Hilsen Michael Kristiansen

Fra : Henry

Dato : 10-05-02 08:06

> Hej Bo
>
> Prøve M&P i UK på www.mandp.com

Jeg vil ikke anbefale at købe kåben i UK, da den kommer med lygter der er
asymetrisk i den "forkerte" side og derved blænder alle modkørende her i DK.

mvh
Henry