Afdrosling dr big
Fra : Hassan Abdul Sahib A~

Dato : 08-05-02 08:03

Hej jeg er en lykkelig ejer af en PGO dr. Big, som jeg godt kunne tænke mig
at afdrosle lidt.

Mit spørgsmål er at jeg har fået at vide at man kan fjerne
blindudstødningen, MEN giver det ikke samme effekt at smide en udstødning
fra en Big Max eller T-Rex på istedet??? (kan man det?) Grunden til at jeg
spørger er fordi, at jeg har fået nogle rigtige gode tilbud på sådanne
udstødninger.

Fra : Mads Jensen

Dato : 08-05-02 10:26

"Hassan Abdul Sahib Abdul Hassan Abdoul Rasool" <hassan@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:Xns92085C2D179DBhassanmaildk@193.88.15.201...
> [...]
> fra en Big Max eller T-Rex på istedet??? (kan man det?) Grunden til at jeg
> spørger er fordi, at jeg har fået nogle rigtige gode tilbud på sådanne

Hvis du lukker blindrøret ordentligt, så giver det samme effekt, som hvis du
smider en 45 potte på.

Mads