Ny mc.
Fra : Claus

Dato : 08-05-02 07:57

Vi var ude og se på ny mc i går.....jeg ville gerne skifte ZX6R'er ud med en
ZX7R men konen kan ikke nå jorden når hun sidder på den, så den mener hun
ikke hun kan styre.

Så nu er valget ny kone eller ny mc...det er sq et svært valg.....eller er
det *LOL*

Claus
ZX6R

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 08-05-02 08:36

"Claus" <Mito@adslhome.dk> wrote in message
> Så nu er valget ny kone eller ny mc...det er sq et svært valg.....eller er
> det *LOL*

naaahh ikke så svært......lad hende beholde 6r'ern og køb 7'ern til dig selv
...eller platou ..plato..platau (find selv ud at stave det sko

Lasse Mille som med sine 194 cm kan nå jorden på det meste
Karin RS125 som hun godt kan nå jorden på

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-05-02 10:18

Er forskellen virkelig så stor i højden. Er det ikke bare psykisk (stav
selv), med tanke på bankbogen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Claus

Dato : 08-05-02 14:58

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er forskellen virkelig så stor i højden. Er det ikke bare psykisk (stav
> selv), med tanke på bankbogen

Der er lidt højde forskel og så er sadlen bredere og det gør at hun ikke
kan nå ned.

Claus

Fra : bwl

Dato : 08-05-02 15:57

> Der er lidt højde forskel og så er sadlen bredere og det gør at hun
> ikke kan nå ned.
>

> Claus

Sadlen kan jo beskæres, i skumgummiet??? det koster højst en ompolstring ala
max 1000,- har du overvejet det???

Brian W.

" som gav 500,- for en ompolstring"

Fra : Claus

Dato : 08-05-02 16:41

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sadlen kan jo beskæres, i skumgummiet??? det koster højst en ompolstring
ala
> max 1000,- har du overvejet det???

Hej.

Joo...men min r.. har nået en anselig alder så den er blevet lidt
magelig...jeg skal sq da sidde blødt.

ps. det er da værd at overveje.

Claus

Fra : Christian H

Dato : 08-05-02 22:32

> [...]
> ikke hun kan styre.
>
> Så nu er valget ny kone eller ny mc...det er sq et svært valg.....eller er

Glimrende valg!
zx7r'en er KANON fed at køre på!(synes jeg)
Har lige været på california superbikeschool på min!
Var plaget af en masse dårlig vejr :(
Det var min banedebut, og jeg fik skrabet lidt fodhviler+"knæpuder", da det
endelig blev tørt.
Konen ville desværre ikke med på hendes zx6r!
Skal på bane på Anderstorp sidst i maj, hvor jeg dog har fået hende lokket
med.

mvh
Christian H
http://www.gimp.dk/gimp.dk/default.asp?side=Q-Tip

Fra : Claus

Dato : 08-05-02 23:10

"Christian H" <ch@gimpREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Var plaget af en masse dårlig vejr :(
> Det var min banedebut, og jeg fik skrabet lidt fodhviler+"knæpuder", da

ja ja...man kan sq med svenske plader hva' *LOL* vi snakkede sammen der
oppe det var min kone der var ude og køre med en sort & rød Mito.

Fra : Christian H

Dato : 09-05-02 07:35

> [...]
>

> ja ja...man kan sq med svenske plader hva' *LOL* vi snakkede sammen der
> oppe det var min kone der var ude og køre med en sort & rød Mito.

HAHA!
ja der kan man bare se!
....Og du synes simpelthen at jeg så så drøngodt ud på min zx7r så nu må du
også eje en :)
Ja os der ER sprunget ud af skabet som svenskere, vi har det godt!
Er dog ked af broen! 4800 kr/md er sq mange penge, men man kan jo ikke få
det hele som man vil.
Hvor har i fundet en zx7r, og til hvilken pris?

mvh
Christian H

Fra : Claus

Dato : 09-05-02 09:23

> [...]
> det hele som man vil.
> Hvor har i fundet en zx7r, og til hvilken pris?

Ja..man kunne jo tro at det var derfor, vi har jo oxo samme dragt.
Niks..du det er bare et ønske fra en gammel mand, mine cykler har altid
været "grønne".
jeg havde kikket på en ny men konen stritter imod så det bliver nok ikke til
noget.

Claus
Kone
ZX6R

Fra : Christian H

Dato : 09-05-02 21:24

> [...]
> været "grønne".
> jeg havde kikket på en ny men konen stritter imod så det bliver nok ikke

Trist, men så sparer du jo de penge.
....Og for dem kan du jo passene hente en brugt zx7r i tyskland, så du selv
kan komme på bane.
De billigeste ligger omkring 30k.

> Claus
> Kone