Manual til Aprilia RS 250
Fra : SLP/JM

Dato : 08-05-02 06:38

Jeg har lige købt en Aprilia RS 250 fra 1998, men der fulgte ikke en
manual med. Det er ikke lykkedes mig at finde frem til hverken en Clymer
eller Haynes manual, så jeg vil lige høre, om nogen ved, hvor man kan få
fat i en manual? Gerne en kopi eller et print fra www.

--
Susanne
Suzuki RGV 250 SP og Aprilia RS 250

Fra : John Kramme

Dato : 08-05-02 08:24

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote in message news:abadmr$4dl$1@sunsite.dk...

så jeg vil lige høre, om nogen ved, hvor man kan få
> fat i en manual? Gerne en kopi eller et print fra www.
> --
> Susanne
> Suzuki RGV 250 SP og Aprilia RS 250

Hej Susanne

Prøv denne adresse : www.serviceaprilia.com ( vælg owners manual ) du skal
have lidt tålmodighed siden er langsom at loade, der finder du en manual i
pdf. format der svarer til den der følger med køretøjet på forskellige
sprog, du skal bruge Acrobat reader for at læse pdf. formatet og har du ikke
det program så kan det downloades direkte fra den samme side .....held
og lykke med din RS'er !

V.H John Kramme - Aprilia RS 125

Fra : SLP/JM

Dato : 08-05-02 09:36

"John Kramme" <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev >
> Prøv denne adresse : www.serviceaprilia.com ( vælg owners manual )

Genialt, det var lige det, jeg manglede

--
Susanne

Fra : John Kramme

Dato : 08-05-02 09:59

Fra : Torben Hedstrøm

Dato : 08-05-02 08:34

Hej Susanne ...

Du kan evt. købe den originale værkstedsmanual, koster omkring en plovmand
.... det gjorde jeg til min !! .

Torben.