Asus 7700 driver
Fra : James

Dato : 08-05-02 00:53

Hej NG.
Jeg har lige midstet min asus driver til mit asus 7700 geforce DDR og kan
ikke huske hvor jeg fik den fra.
Jeg ved godt at jeg kan hente en ny fra nvidia.com eller asus.com, men
problemet er bare at nvidias geforce driver ikke kan justere lyssturken på
video. Det kan driverne hos asus.com men de kan til gengæld ikke køre med en
refresh rate højere end 60Hz :(((
Den driver jeg lige har midstet var en Asus driver (kan ikke huske
varsionen) der kunne klare bægge dele (refresg rate og video lystyrke).
Mener at det var en her fra der henviste mig til denne "gode" driver.
Nå, men ud over det så ville jeg blive meget glad hvis der er nogen af jer
havde en "god" driver jeg kunne få eller hvis i kunne henvise mig til hvor
den kan hentes.
På forhånd tak.
mvh James

Fra : Günther Pedersen

Dato : 12-05-02 18:10

"James" <james@talent.dk> skrev i en meddelelse news:ab9pg7$mt0$1@eising.k-net.dk...
> [...]
> havde en "god" driver jeg kunne få eller hvis i kunne henvise mig til hvor

Den bedste får du herfra: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/

Hilsen Günther